قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

ویژگی های مبلمان اداری مدرن

خرید مبلمان اداری مدرن یک اقدام جسورانه است که می تواند جلوه ای متفاوت و خاص در دکوراسیون اداری ایجاد کند. اگر هنوز هم در انتخاب میان مبلمان اداری مدرن و کلاسیک مردد هستید، با ما همراه باشید.

ویژگی های مبلمان اداری مدرن

معرفی مبلمان اداری مدرن

سبک مدرن یکی از محبوب ترین سبک های چند دهه اخیر است که به سادگی و فرم های آزاد بیش از تجملات و شکوه اهمیت می دهد. علاقمندان به این سبک هنری از پرداخت به زرق و برق و تجملات اضافه پرهیز می کنند و تلاش دارند تا با ایجاد یک هارمونی رنگ روشن و طرح های ساده، یک سبک هنری متفاوت بسازند.

امروزه سبک دکوراسیون مدرن به چیدمان محیط های اداری نیز راه یافته و توانسته عملکرد خوبی در فضاهای اداری ایجاد کند. مبلمان اداری مدرن همچون میز و صندلی اداری مدرن می توانند به خوبی در فضاهای مدرن جای گرفته و ظاهری جذاب و خاص ایجاد کنند.

اساساً مبلمان اداری مدرن به کمک متریال هایی همچون فلز، شیشه، ام دی اف، نئوپان و سنگ ساخته می شوند. در این سبک از مبلمان بیش از اینکه به تزئینات خارجی توجه شود بر روی فرم، اشکال هندسی و خطوط صاف و تمیز تمرکز می شود. هر یک از این فرم ها و متریال ها مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند و برای استفاده در بخشی از دکوراسیون اداری مناسب هستند.

به طور معمول مبلمان های مدرن اداری در طرح های ساده، رنگ های جسور و پر جنب و جوش و یا روشن و خنثی ساخته می شوند. از این رو استفاده از آنان در محیط های اداری موجب بزرگ جلوه کردن فضا و همچنین زیبایی بیش از حد آن می شود.

بزرگنمایی فضا از جمله اصلی ترین کارکرد های سبک مدرن است. از این رو اغلب مدیران به منظور دکوراسیون فضاهای اداری کوچک از ست اداری مدرن استفاده می کنند. توجه به هارمونی و سبک حاکم بر دکوراسیون اداری، مهم ترین نکته ایست که می بایست پیش از خرید مبلمان اداری مورد توجه قرار دهید.

انتخاب ست اداری مدرن و قرار دادن آن در دکوراسیون کلاسیک موجب ایجاد ظاهری نازیبا و نامتناسب می شود. تلفیق نامناسب و غیر متعادل دو سبک سنتی و مدرن نه تنها موجب ایجاد جلوه ای خاص و تأثیرگذار نمی شود، بلکه موجب به هم ریختگی چیدمان و ناهنجاری های بصری خواهد شد.

Image

مزیت استفاده از مبل اداری مدرن

استفاده از ست اداری مدرن در دکوراسیون های اداری مزایای مختلفی در بر دارد. همانطور که گفته شد استفاده از صندلی و میز اداری مدرن تنها در صورتی جایز است که سبک حاکم بر فضای شما زا الگوی مدرن و مینیمال پیروی کند. در صورتی که یک هارمونی مناسب میان سبک دکوراسیون اداری و مبلمان آن ایجاد کنید، از مزایای دکوراسیون مدرن بهره مند می شوید. مهم ترین مزیت استفاده از مبلمان اداری مدرن در موارد زیر خلاصه می شود.

مبلمان مدرن انعطاف پذیر است

فرم آزاد و رنگ های خنثی و روشن موجب شده تا مبلمان اداری مدرن قابل استفاده در فضاهای مختلف باشد. استفاده از این سبک به شما اجازه ایجاد یک چیدمان منعطف و منحصر بفرد را می دهد. برای مثال شما می توانید یک میز اداری فلزی و شیشه ای را در بخش های مختلف اداری به عنوان میز کنفرانس و یا میز ناهارخوری استفاده کنید. 

موجب افزایش راندمان کاری می شود

به طور حتم تصاویر مربوط به دکوراسیون های مدرن را در شبکه های اجتماعی دیده اید. به جرأت می توان گفت قرار گیری در این نوع محیط های کاری موجب افزایش انگیزیه برای انجام فعالیت های اداری می شود. چرا که رنگ ها دارای هارمونی روشن و شاد هستند و هیچ چیز کسل کننده و خسته کننده ای به چشم نمی خورد.

عدم استفاده از تزئینات مختلف و رنگ های تیره موجب شکوفایی خلاقیت شده و انجام فعالیت های سخت و پیچیده را ساده تر می سازد. در عمل اینکار موجب تقویت روحیه کارمندان شده و از این طریق راندمان کاری آنان را افزایش می دهد. 

Image

مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ

برخلاف سبک کلاسیک که تنها در فضاهای اداری بزرگ جلوه زیبای خود را به نمایش می گذارد، سبک مدرن قابل استفاده در فضاهای کوچک و بزرگ است. با استفاده از مبلمان اداری مدرن می توانید فضای کمتری از محیط را به مبلمان اداری اختصاص دهید.

چرا که این دسته از ست های اداری فاقد ابعاد بزرگ و تزئینات اضافه هستند. از این رو جای کمتری اشغال کرده و فضای بیشتری برای گردش و تحرک کارمندان فراهم می کنند. هارمونی رنگ های روشن و سبک نیز موجب بزرگ نمایی فضا شده و اتاق های کوچک را بزرگتر از آنچه که هست نمایش می دهد.

بر همین اساس توصیه می شود برای چیدمان فضاهای اداری کوچک به هیچ وجه سراغ سبک های مجلل کلاسیک نروید. با استفاده از مبلمان مدرن نه تنها به بهینه سازی فضا پرداخته و کارآیی محیط را افزایش می دهید، بلکه مشتریان خود را در تشخیص ابعاد اصلی فضا گول می زنید.

Image

دارای تنوع بالا در طرح و رنگ

برای خرید انواع مبلمان مدرن همچون ست اداری مدرن، صندلی و میز مدیریت مدرن، تنوع قابل ملاحظه ای پیش رو دارید. چرا که تنوع رنگ در مبلمان های ساده و مدرن طیف گسترده از رنگ های پرجنب و جوش تا رنگ های خنثی و آرامش بخش را در بر می گیرد.

تنوع متریال نیز به همین شکل بسیار بالاست. شما می توانید انواع مبل های مدرن را با پارچه های ظریف و طرح های ساده و جذاب تهیه کنید. همچنین از انواع میزهای مدرن شیشه ای، فلزی، یو پی وی سی در هندسه های منظم، غیر منظم و نسخه های داماسک ساده برای چیدمان دفتر اداری خود بهره ببرید.

سخن پایانی

مبلمان اداری مدرن بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون های مدرن و مینیمال به حساب می آید. تنوع بی نظیری که در رنگ و طرح این دسته از مبلمان های اداری وجود دارد، دست شما را برای انتخاب و خرید باز گذاشته است. کافیست یک هارمونی متعادل و زیبا از طرح و رنگ بسازید و از این طریق دکوراسیون منحصربه خود را خلق کنید.



آخرین ویرایش : 26 خرداد 1401

واتس اپ
مشاوره