قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

هر آنچه که باید درباره انتخاب و خرید صندلی اداری بدانید

صندلی اداری یکی از ابزار مهم در ادارات و بخوصوص برای بهره وری هر چه بیشتر کار برای کارمندان به حساب می آید و انتخاب و خرید مناسب و استاندارد یک صندلی می تواند در کارایی افراد بسیار کاربردی باشد.

هر آنچه که باید درباره انتخاب و خرید صندلی اداری بدانید

صندلی اداری یکی از ابزار مهم در ادارات و بخوصوص برای بهره وری هر چه بیشتر کار برای کارمندان به حساب می آید و انتخاب و خرید مناسب و استاندارد یک صندلی می تواند در کارایی افراد بسیار کاربردی باشد. همچنین در دکوراسیون محل کار نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد و می تواند چهره بهتری در ذهن مدعوین داشته باشد. کارمندان و افراد استفاده کننده به دلیل نشستن طولانی مدت و کار زیاد در پشت میز می بایستی بهترین و با کیفیت ترین صندلی اداری را داشته باشند تا بتواند به راحتی و با اطمینان خاطر و به دور از خطران جسمی به کار خود ادامه دهند. صندلی های اداری از زیر مجموعه های مبلمان اداری محسوب می شود و به دلیل تنوع مدل و برند های مختلف می بایستی در هنگام خرید به نکات کلیدی در انتخاب آنها توجه داشته باشید که در زیر به تعدادی از آنها می پردازیم.

Image

نکات مهم برای انتخاب مناسب ترین صندلی اداری :

صندلی های اداری مناسب و استاندارد باید دارای جک تنظیم ارتفاع باشند تا کارمندان نسبت به قدر خود از سطح زمین اقدام به تغیر آن کنند و از درد های مختلف کمر و نشیمنگاه جلوگیری نماید

صندلی های اداری مناسب و استاندارد باید دارای چرخ های روان باشند تا کارمندان در حین کار بتوانند به راحتی در پشت میز جا به جا شوند.

یکی از نکات کلیدی در خرید صندلی اداری جنس آن است که می بایستی بهترین جنس و متریال در ساخت باشد تا مانع از تعرق شود

پشتی صندلی کارشناسی می بایستی دارای حالت تنظیم باشد تا بسته به حالت بدن تنظیم شود.

صندلی اداری باید راحت و جادار باشد و بسته به بدن فرد خریداری شود تا در صورت استفاده طولانی مدت باعث خستگی فرد نشود.

صندلی های اداری مناسب باید به گونه ای طراحی شده باشند تا حالت گودی کمر را پر کند و به حالت ارگونومیک طراحی و تولید شوند.

بدنه صندلی اداری باید دارای استحکام و مقاومت بالایی باشد 

صندلی اداری باید دارای دسته در طرفین باشد تا کارمندان دچار دست درد نشوند و از جنس ابر سرد ساخته شده باشند تا فرد استفاده کننده در آن فرو نرود.

بهتر است بسته به بودجه و نیاز اداری خود صندلی تهیه نمایید و برترین و بهترین کیفیت را در الویت های اول خود بگذارید.

Image

هر آنچه که باید در باره صندلی های مدیریتی بدانید و در هنگام خرید از آنها استفاده کنید

صندلی مدیریتی همان طور که از اسمشان پیداست دارای ویژگی های و قابلیت های بیشتری نسبت به صندلی های اداری و کارمندی هستند و برای اتاق و دفتر کار مدیریت استفاده می شوند و تفاوت های زیادی نسبت به صندلی های اداری داند که می توان به ابعاد ، متریال در ساخت ، جنس بدنه و همچنین حالت ارگونومیک آن اشاره کرد. این نوع از صندلی های جز پر کاربرد ترین و همچنین پر فروش ترین مبلمان اداری به حساب می آیند که تفاوت عمده آن نسبت به بقیه صندلی ها می توان به ابعاد و بزرگتر بودن آن اشاره کرد که در نتیجه نیاز به فضای بیشتری برای استفاده دارد صندلی مدیریتی برای استفاده در مدت زمان های طولانی در حین کار طراحی شده اند اما قیمت بالا تری نسبت به صندلی های دیگر دارند 

یکی از مهمترین مبلمان و صندلی های مورد نیاز هر شرکت و اداره صندلی مدیریتی می باشد که می بایستی در هنگام خرید ثندلی اداری به نکاتی که در زیر به آن می پردازیم دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین کالا را خریداری نمایید زیرا مدیران در طول زمان کاری و حتی بیشتر بر روی آنها نشستند و به امور رسیدگی می نمایند.  اگر صندلی مدیریتی را درست انتخاب نکنید باعث می شود که به مرور زمان دچار خستگی و همچنین امراضی در ستون فقرات و گردن می شوند و خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

نکات مهم و ضروری در خرید صندلی مدیریتی :

یکی از مهم ترین خصوصیات صندلی مدیریت داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع است تا هر مدیر متناسب با ارتفاع میز و قد خود آنرا طوری تنظیم کند که در راحت ترین و بهترین حالت ممکن قرار بگیرد. این نوع صندلی به شخص اجازه می دهد تا ساعت های زیادی را پشت میز بگذراند و به هیچ عنوان احساس خستگی نکند. امروزه صندلی های اداری مجهز به یک جک هوایی هستند که امکان تنظیم آسان ارتفاع صندلی را فراهم می کند.

هنگام خرید صندلی مدیریتی به این نکته توجه داشته باشید که صندلی باید متناسب با شغل مورد نظر انتخاب شود به عنوان مثال افرادی که با کامپیوتر کار می کنند باید از صندلی هایی که پشتی آن ها دارای قابلیت ارتجاعی به سمت عقب است، استفاده کنند. به طور کلی بهترین زاویه هنگام نشستن تقریبا 110 درجه است زیرا در این زاویه کمترین فشار به کمر وارد می شود و کارمند تسلط بیشتری به کامپیوتر خواهند داشت اگر صندلی اداری پشت سری باشد زاویه آن می تواند بیشتر شود ولی در صورت نداشتن پشت سری فرد مجبور است برای نگاه کردن به مانیتور گردن خود را خم کند که این کار فشار زیادی به گردن وارد می کند.

در هنگام خرید صندلی مدیریتی یکی از عواملی که باید به آن دقت دئاشته باشید جنس و متریال به کار رفته در آن است که می بایستی از مرغوب ترین نوع و بهترین متریال در ساخت باشد تا بتواند عمر طولانی صندلی را تضمین نماید. همچنین باید به گونه ای طراحی شده باشد تا از تعرق و همچنین فشار به ستون فقرات و گردن جلوگیری نماید. در پشتی صندلی باید به حالت s بوده تا فشار وارده را به کمترین حالت ممکن برساند.

Image

هر آنچه باید در رابطه با صندلی کارمندی بدانید.

در هنگام خرید صندلی کارمندی باید به نکاتی توجه داشته باشید تا در هنگان انتخابئ کالا دچار سردرگمی نشوید و بتوانید نسبت به بودجه و نوع دکوراسیون بهترین و با کیفیت ترین و همچنین ارزان ترین صندلی کارمندی را تهیه نمایید تا علاه و کارایی هر چه بهتر بتواند در نوع چیدمان برتر به شما کمک کند و دکور عالی را برای شما فراهم نماید.

صندلی کارمندی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند میزان کارایی کارمندان را به اوج برساند و بتواند از امراض مختلف جلوگیری نماید. برای این که بتوانید خرید صندلی کارشناسی خوبی را تجربه کنید به این نکات توجه داشته باشید.

1- صندلی کارمندی باید دارای چرخ باشد تا راحتی در جابجایی را فراهم کند.

2- در هنگام خرید صندلی اداری باید به جنس و نوع ساختار آن توجه داشته باشید تا صندلی با کیفیت و مقرون به صرفه را خریداری کنید تا طول عمر بالایی داشته باشد.

3- صندلی کارمندی باید دارای جک نتظیم ارتفاع و همچنین دسته باشد تا کارمندان بتوانند به راحتی نسبت به قدر از آنها استفاده نماییند

4- پشتی صندلی کارمندی باید دارای حالت تنظیم باشد تا افرادی که با کامپیوتر کار می کنند بتوانند به راحتی به کار خود ادامه دهند و هیچ مشکلی در کمر و فشاری به گردن وارد نشود همچنین باید ارگونومیک باشند و به حالت s طراحی شده باشند.

5- در هنگام خرید صندلی کارمندی میزان ابعاد صندلی و همچنین فرد استفاده کننده را باید مد نظر داشته باشید تا بسته به اندام . فیزیک بدنی خرید صورت بگیرد.

شما می توانید برای خرید انواع صندلی اداری ، مبلمان اداری ، ثندلی مدیریتی ، و صندلی کارمندی و هر آنچه در دفتر و شرکت خود نیاز داری با سایت فروشگاهی چیدمان برتر در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید تا بتوانید نسبت به بودجه و همچنین نوع کاربری خود بهترین و ارزان ترین و صد البته بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید و بتوانید دکوراسیون محل کار خود را به زیبایی هرچه تمام تر چیدمان نمایید. ما این نو.ید را به شما می دهیم که تمامی کالا ها با اصالت کالا و همچنین با استاندارد های مختلف به شما عزیرا ارائه خ.اهد شد. امید است که این مطلب مورد قبول واقع شده باشد.



آخرین ویرایش : 13 شهریور 1400

واتس اپ
مشاوره