قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

نکات مهم در انتخاب اندازه و رنگ میز اداری، میز مدیریتی، میز کارمندی

چیدمان و دکوراسیون محل کار شما از جمله نقاط قوت برای جذب مشتری و ارزش و اعتبار دفتر کار می باشد. برای شما هم سوال پیش امده که از چه نوع میز اداری برای دفتر یا محل کار استفاده نمایید؟ چه رنگ و مدلی می تواند جلوه بهتر و البته کاربردی تری داشته باشد...

نکات مهم در انتخاب اندازه و رنگ میز اداری، میز مدیریتی، میز کارمندی

چیدمان و دکوراسیون محل کار شما از جمله نقاط قوت برای جذب مشتری و ارزش و اعتبار دفتر کار می باشد. برای شما هم سوال پیش امده که از چه نوع میز اداری برای دفتر یا محل کار استفاده نمایید؟ چه رنگ و مدلی می تواند جلوه بهتر و البته کاربردی تری داشته باشد؟ ابعاد در انتخاب میز چه تاثیری دارد؟ رنگ ها بر کار مفید تاثیر گذار هستند؟ برای انتخاب بهترین میزهای اداری در این مقاله همراه شما خواهیم بود و به نکات مهم قبل از خرید میز اداری ، میز مدیریتی و میز کارمندی می پردازیم.

Image

نکات مهم قبل از خرید میز اداری مدیریتی 

میز اداری مدیریتی باید به گونه ای طراحی شده باشد که به راحتی از سایر میزها قابل تشخیص باشد. ابعاد متناسب با فضای مورد نظر یکی از اصلی ترین نکات برای خرید میز اداری مدیریتی می باشد. در محل کار شما احتیاج به فضایی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز و البته محلی برای نشستن مهمان دارید. میزهای مدیریتی معمولا نسبت به میزهای کارمندی بزرگتر بوده و تجملات بیشتری دارند تا در نظر بیننده به راحتی قابل تشخیص از سایر میزها باشند. رعایت اصل ارگونومیک بودن میز از دیگر موارد مهم برای خرید میز مدیریت بشمار می اید. 

ابعاد میز مدیریتی باید به گونه ای باشد که فرد به راحتی بتواند به تمام نقاط میز دسترسی داشته باشد، و فضای مناسب برای قرار گیری کلیه وسایل مورد نیاز فراهم گردد. ارتفاع میز مدیریتی باید متناسب با اندام فرد در نظر گرفته شود تا درهنگام کار دچار فشار به ستون فقرات و شانه ها نشود. ابعاد استاندارد در میز اداری مدیریتی بهترین گزینه برای خرید می باشند. برای اطلاع از ابعاد می توانید به مقاله میز مدیریتی در سایت سلامت کالا ، مقاله خرید میز مدیریتی  مراجعه نمایید.

Image

قبل از خرید میز مدیریتی باید به نوع کاربری، سبک دکوراسیون اداری و اهداف از این دکوراسیون را سنجیده و بعد از ان اقدام به خرید نمایید. نوع سبک معماری استفاده شده در محل کار شما می تواند سلطنتی، مدرن و یا کلاسیک باشد. براساس سبک استفاده شده میز را تهیه نمایید. انتخاب هرنوع ازذاین مدل ها بسته به سلیقه شما متغییر است ولی در نظر داشته باشید که از یک مدل طراحی برای کل فضا استفاده نمایید. رنگ میز مدیریتی بسته به سلیقه شما می تواند از هر رنگی استفاده شود.

میز های مدیریتی معمولات دارای رنگ قهوه ای و سفید و خاکستری می باشند. رنگ چوب و رنگ های تیره یکی از پر فروش ترین رنگها در این نوع میز می باشد. زیرا علاوه بر زیبایی اصالت و مدرن بودن، نماینگر قدرت و اعتماد به نفس می باشد. 

خرید ارزان ترین میز مدیریتی انتخاب مناسب نمی باشد. سعی کنید از میز با کیفیت و استحکام بالا استفاده کنید. قبل از خرید میز مدیریتی باید به سبک، رنگ ، ابعاد ، دکوراسیون ،کیفیت و ظاهر زیبای میز مدیریتی توجه نمایید.

Image

نکات مهم در انتخاب رنگ و اندازه میز اداری کارمندی

دکوراسیون داخلی و نوع چیدمان مبلمان اداری و متناسب بودن ان با دیگر اجزای طراحی داخلی از تاثیر گذار ترین نکات در جذب مشتری و بهتر دیده شدن کسب و کار شما می باشد. رنگ ها در مبلمان اداری چه روی دیوار و کف و چه در میز اداری بر دید بیننده تاثیر گذار خواهند بود. با انتخاب رنگ مناسب می توانید جذابیت بیشتری به محیط کار بدهید و در نظر مراجعه کننده بیشتر ماندگار باشید.

رنگ های تیره برای میز های اداری احساس خستگی و حس منفی در افراد را بیشتر میکند. قبل از خرید میز کارمندی به فضا ، نوع سبک معماری، مقدار نور طبیعی در محیط، و ابعاد میز کارمندی توجه نمایید. رنگ میز کارمندی با توجه به سلیقه و طراحی داخلی شما می تواند از هر رنگی انتخاب شود ولی سعی کنید از رنگ های شاد برای دادن انرژی به کارمندانتان استفاده نمایید. هماهنگی و همخوانی در رنگ میز اداری کارمندی با مبلمان اداری سبب نظم بیشتر در فضای کار و ایجاد روحیه مضاعف در فرد میشود.

از میز های کارمندی کوچک ولی با کاربری بالا استفاده نمایید تا به راحتی بتوانید چیدمان را تغییر دهید و فضایی برای حرکت و چرخش فرد با صندلی به وجود آورید. داشتن فضای کافی برای قرار گیری وسایل مورد نیاز کارمند از نکات دیگر برای خرید میز کارشناسی به حساب می آیند. میز کارمندی کشودار انتخاب خوبی در این مورد می باشد. پیش بینی درست از وسایلی که کارمندان برروی میز میگذارند می تواند در انتخاب درست ابعاد میز به شما کمک نماید.

 اگر می خواهید چیدمان دفتر کار خود را بعد از مدتی تغییر دهید از میزکارمندی چرخدار استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید. ارگونمیک بودن یه میز کارمندی از مواردی است که باید حتما در نظر بگیرید. از میزهای با استاندارد فرم بدن استفاده کنید تا کارمندان در طولانی مدت دچار آسیب به گردن، کمر و ستون فقرات نشوند. سطح میز تحریر در میز اداری کارمندی باید کمی بالاتر از ارنج بوده و برای تایپ کردن بازو ها آزاد باشند. 

Image

نکات مهم قبل از خرید میز اداری که باید رعایت نمایید:

میز اداری شامل میزهایی میشود که در دفتر کار استفاده میشوند در ادامه به معرفی اجمالی این محصولات می پردازیم

میز مدیریتی : برای استفاده مدیریت ، لوکس و با ابعادی بزرگتر نسبت به میز کارمندی

میز کارمندی : رعایت استاندارد در این نوع میز از مهمترین نکات می باشد. این میزها پر کاربرد ترین میزها در دفاتر به حساب می ایند. 

میز منشی : با توجه به اینکه این میز در معرض تماشا بوده بهتر است شکلیل و کاربدی انتخاب شود.

میز پذیرایی : برای استفاده ارباب رجوع می باشد که علاوه بر زیبایی باید احساس راحتی و امنیت را القا نماید.

Image

چرا باید به نکات قبل از خرید میز اداری اهمیت بدهیم؟

استفاده دائم از وسایل در محیط کار و زمان های طولانی که کارمندان در دفتر کار سپری میکنند دلایلی بر اهمیت نکات قبل خرید میز اداری میباشند. با انتخاب درست در هنگام خرید میز اداری می توانید سلامت کارمندان را تضمین نمایید و بازدهی بالا در کار داشته باشید. ایجاد محیط شاد و پر انرژی روحیه کارمندان برای کار را بالا می برد. در انتخاب رنگه دقت بیشتری به خرج دهید.از رنگ های شاد و پر انرژی در قسمتی از طراحی داخلی دفتر کار بهره ببرید. مناسب نبودن ابعاد در میز یا رنگ های خسته کننده به مرور زمان در بازدهی افراد تاثیر می گذارد. با توجه به نکات گفته شده نکات مهم قبل از خرید میز اداری را ساده نشمارید و در هنگام خرید به انها توجه نمایید.

Image

خرید اینترنتی میز اداری ، میز مدیریتی و میز کارمندی

برای خرید اینترنتی میز اداری، میز مدیریتی  و میز کارمندی می توانید به راحتی در سایت سلامت کالا از سبک ها  رنگ های مختلف دیدن نمایید و با در نظر گرفتن نکات مهم قبل از خرید میز مدیریتی ، میز کارمندی اقدام به انتخاب و خرید نمایید. 

تمامی میزهای قرار گرفته در سایت سلامت کالا با استاندارد های این محصولات همخوانی داشته و کار را برای شما در انتخاب بهترین میز اداری راحت تر می نماید. 



آخرین ویرایش : 17 شهریور 1400

واتس اپ
مشاوره