قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

میز اداری پایه فلزی

میز های اداری دارای تنوع بالایی هستند که یکی از آنها میز اداری با پایه فلزی می باشد. این محصولات کاربردی، مناسب برای دکوراسیون و دیزاین داخلی شرکت و محل کار می باشد.

میز اداری پایه فلزی

متریال استفاده شده در میز های اداری:

میز های اداری در مبلمان اداری، دارای تنوع بالایی در طراحی مواد اولیه و زیر ساخت هستند که می توان به : چوب، فلز، شیشه یا متریال ترکیبی از متریال گفته شده باشد که از محبوبیت بالایی در نزد خریداران برخوردار هستند. میز اداری پایه فلزی به دلیل زیبایی و مقاوم بودن می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد و می تواند با انواع متریال هماهنگی داشته باشد. 

ویژگی میز های اداری پایه فلزی:

• امکان استفاده در دو سبک کلاسیک و مدرن 

• امکان استفاده و ادغام متریال مختلف با پایه های فلزی

• زیبایی و شیک بودن در تمامی ادوار

• رنگ بندی مختلف همگام با انواع دکوراسیون و دیزاین های داخلی

• استفاده از انواع متریال مانند استیل، آهن، کروم و ...

• استحکام و مقاومت بالا در برابر اجسام سنگین

• قیمت مناسب

• طول عمر بالا

• دارای ضمانت نامه و کارت گارانتی

 

Image

چرا میز اداری پایه فلزی بخریم؟

در هر شرکت و دفتر کار، برای افزایش راندمان کاری و راحتی کارمندان بهتر است از میز های اداری با پایه فلزی استفاده شود زیرا دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و کاربران می توانند تمامی ادوات اداری خود از جمله: مدارک، کامپیوتر ، کیبورد ، موس و سایر ادوات را بر روی آن قرار دهند. میزان تحمل فشار و وزن از دیگر قابلیت های این میز بوده و زیبایی خاص و طریقه استفاده آن در دو سبک مدرن و کلاسیک را برای کاربران به همراه دارد. علاوه بر آن میز های اداری با پایه فلزی به راحتی جابجا می شوند و طول عمر بیشتری نسبت به انواع پایه ها دارند. در طرح های مدرن میز های اداری با پایه فلزی سعی بر آن شده تا با استفاده از اشکال مختلف هندسی زیبایی خاص و جلوه بصری متفاوتی را برای کاربران مد نظر بگیرند و با طراحی مدرن، بتوانند تمامی مشتریان را به خود جذب کنند. صرفه اقتصادی این نوع از میز های اداری را در نظر بگیرید زیرا از نظر قیمتی به صرفه می باشند.

میز های اداری با پایه فلزی قابلیت مونتاژ دارند و همین امر سبب شده تا سهولت در جابجایی را فراهم سازد. در همین راستا می توان به استفاده از اصول ارگونومیک و ابعاد استاندارد در طراحی و ساخت میز های اداری با پایه فلزی اشاره داشت. پس یکی از گزینه ها در هنگام خرید میز های اداری به این مدل اختصاص می یابد.

انواع میز های اداری پایه فلزی:

تمامی میز های اداری را می توان با پایه فلزی سفارش داد که مهمترین آنها عبارتند از:

1- میز اداری کارمندی

2- میز اداری مدیریت

3- میز اداری کارشناسی

4- میز اداری کنفرانس

5- میز اداری منشی و کانتر

6- و....

 

Image

میز اداری کارمندی پایه فلزی:

میز کارمندی پایه فلزی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین اقلام اداری می باشد و به دلیل استحکام بالا در پایه و بدنه می تواند گزینه مناسبی برای خرید تلقی گردد.

میز مدیریت پایه فلزی:

شما می توانید برای میز مدیریت نیز از پایه های فلزی به همراه متریال چوب، شیشه و MDF استفاده نمایید تا علاوه بر زیبایی و راندمان بهتر کار، مدرن بودن در سبک را به دیزاین داخلی خود القا نمایید.

میز اداری کارشناسی پایه فلزی:

بیشترین استفاده از این نوع میز های اداری برای اتاق های مجزا، و قسمت کارشناسی یک شرکت می باشد. زیرا دارای ارباب رجوع هستند و زیبایی خاصی را در چشم بینندگان و مدعوین به همراه دارد.

 

Image

قیمت میز اداری پایه فلزی:

عوامل متعددی در میزان و نحوه قیمت گذاری میز های اداری با پایه فلزی دخیل هستند و می توان به نوع متریال استفاده شده (آبکاری شده و ...)، میزان ابعاد، نوع کاربری، اشکال هندسی به کار رفته در طراحی میز اداری و ... اشاره داشت. صفحات استفاده شده بر روی میز های اداری نیز بر روی قیمت تاثیر بسزایی دارند. اما در کل قیمت مقرون به صرفه ، طول عمر بالا و کارایی های مختلف سبب شده تا به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات اداری در چند سال اخیر تبدیل شود.

سفارشی سازی و طراحی اختصاصی نیز می تواند در قیمت گذاری تاثیر داشته باشد.

برای خرید میز های اداری با پایه فلزی می توانید با کارشناسان ما در چیدمان برتر در تماس باشید و از تنوع بالای محصولات ما در سایت فروشگاهی ما به نشانی WWW.CHIDMANBARTAR.COM  دیدن نمایید. بالاترین کیفیت در ساخت به همراه قیمت ارزان و به صرفه از ویژگی های ما می باشد. مقایسه نمایید و بعد خرید کنید.

Image

 

 

 

 

 ImageImage



آخرین ویرایش : 04 اردیبهشت 1401

واتس اپ
مشاوره