قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

میز و صندلی اداری استاندارد

میز ها و صندلی های اداری استاندارد دارای ابعاد و ویژگی های بسیاری هستند که در این مقاله به صورت تخصصی آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. میز های اداری باید دارای ارتفاعی بین 70 تا 85 سانتی متر باشند...

میز و صندلی اداری استاندارد

میز های اداری استاندارد:

میز اداری یکی از ادوات اصلی در امور کاری به شمار می رود که دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و در مدل های مختلفی بسته به نوع کاربری، طراحی و تولید شده اند که در زیر به پر فروش ترین میز های اداری اشاره می نماییم که شامل:

1- میز اداری مدیریتی

2- میز کارمندی

3- میز اداری کنفرانس

4- میز کارشناسی

5- میز کارگروهی و میز سایت

6- میز کانتر و پذیرش


Image

معیار استاندارد میز های اداری:

میز های اداری باید دارای ابعاد مشخص و متناسب با نوع کاربری باشد که معیار استاندار آنها به شرح زیر می باشد:

ارتفاع مناسب:

میز های اداری باید دارای ارتفاعی بین 70 تا 85 سانتی متر باشند و اگر این میزان بالاتر و یا کمتر باشد، فرد استفاده کننده دچار اختلال در کار می شود.

طول مناسب میز اداری استاندارد:

میزان طول استاندارد میز های اداری بسته به نوع سفارش دارد و از 80 سانتی متر تا 220 سانتی متر متغییر است. این تغییرات به علت ابعاد اتاق و مکان جانمایی میز طراحی و تولید شده است.

عمق یا عرض میز اداری استاندارد:

میزان اندازه استاندارد عمق میز ها نیز همانند طول دارای تغییراتی هستند و می توانید از 50 سانت تا 100 سانتی متر آن را سفارش دهید. ناگفته نماند این میزان برای انواع میز های اداری که در بالا به آنها اشاره داشتیم می باشد.


Image

مواد به کار رفته در ساخت میز اداری:

میز های اداری استاندارد باید از متریال مناسب و مرغوب ساخته شود تا طول عمر بالا و کیفیت را به کاربران ارائه دهد. عمده ترین متریال استفاده شده در انواع میز های اداری استاندارد ، چوب ، ام دی اف ، شیشه و ... می باشد.

مزایا خرید میز استاندارد اداری:

وقتی یک میز استاندارد داشته باشیم می توانیم بهره وری کار خود را دو چندان نماییم .علاوه بر آن مانع از بروز امراضی مانند  کمر درد و .. بر بدن می شود و می توانید ادوات اداری خود مانند لپ تاپ، موس و کیبورد، پروندهها و کتابخانه اداری خود را بر روی میز جانمایی کنید. 

تعیین میزان پهنا یا عرض میز اداری استاندارد را می توانید بسته به نوع کسب و کار خود سفارش دهید.


Image

صندلی اداری استاندارد:

یکی دیگر از ادوات اداری و پر کاربرد در بخش مبلمان اداری، صندلی های اداری استاندارد می باشند که دارای ویژگی ها و قابلیت های متعددی هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود.

ویژگی صندلی اداری استاندارد:

• بهره مندی از جک تنظیم ارتفاع برای تناسب با قد کاربر

• دارای جنس و مواد اولیه مناسب و با کیفیت از فوم ، اسفنج و ابر

• دارای پشتی و نشیمنگاه با عمق و پهنای مناسب

• بهره مندی از حالت قابلیت تنظیم پشتی

• حالت چرخان و برخورداری از چرخ های 5 تایی

• دارای دسته و اهرم برای میزان فشار وارده

• دارای پشتی گردنی برای محافظت از مهره های ستون فقرات

• برخورداری از رویه مناسب و متنوع (چرم، پارچه، مش و توری)

• حالت ارگونومیک صندلی اداری و متناسب با فیزیک بدن

• ابعاد مناسب

• دارای رنگ بندی متنوع و مناسب برای انواع دیزاین های داخلی


Image


صندلی های اداری باید دارای تمامی ویژگی های بالا باشد تا فرد بتواند به راحتی به امور روزانه خود رسیدگی نماید و دچار بیماری های مختلف نشود زیرا کاربران ادارات و شرکت ها به دلیل نشستن های طولانی مدت، کمردرد های مزمن خواهند گرفت و بعد از سپری شدن زمان، برگشت پذیر نمی باشد و پیشنهاد می شود حتما از صندلی های استاندارد و ارگونومیک برای این افراد  استفاده گردد تا علاوه بر راندمان کاری، بتوانند ثبات و آرامش فکری نیز داشته باشند و از کار خود خسته نشوند. 

قیمت میز و صندلی های اداری استاندارد:

میزان قیمت میز های اداری استاندارد بسته به نوع متریال و همچنین ابعاد تعیین می شوند و هرچه ابزار و یراق آلات بهتر و مناسب تر در آنها استفاه گردد. قیمت آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

شیوه قیمت گذاری صندلی های اداری استاندارد همانند میز های اداری به قابلیت ها و ویژگی های بکار رفته در آن بستگی دارد.

تمام صندلی و میز های اداری استاندارد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید.


Image


نحوه خرید میز و صندلی اداری استاندارد:

روش های مختلفی برای خرید این ادوات وجود دارد اما ساده ترین روش خرید به صورت اینترنتی از فروشگاه چیدمان برتر می باشد و می توانید تنها با زدن چند کلیک، بهترین و مرغوب ترین کالا را با برترین برند در اختیار داشته باشید. علاوه بر آن می توانید ارزان ترین قیمت محصولات اداری را با ما تجربه نمایید و محصولات منتخب خود را با یکدیگر مقایسه کنید. چیدمان برتر به دلیل برخورداری از تنوع بالا در مدل و برند  و بهره مندی از متخصصین و کادری مجرب و کارآزموده می تواند  شما را در این مسیر دشوار یاری نماید تا بهترین تجربه خرید را داشته باشید. پس با ما در ارتباط باشید.

در این مقاله سعی شد تا ابعاد و مشخصات یک میز و صندلی اداری استاندارد را به صورت مختصر و مفید برای شما مورد بررسی قرار دهیم. اگر این مقاله مورد قبول شما قرار گرفت آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.



آخرین ویرایش : 18 اسفند 1400

واتس اپ
مشاوره