قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

صندلی اداری پشت توری یا مش و مزایای استفاده از آن؟

پیشرفت تکنولوژی در حوزه طراحی و ساخت صندلی اداری، موجب ارائه نوعی متفاوت از صندلی های اداری با عنوان صندلی پشت توری یا مش شده است. این صندلی ها به جهت بهره مندی از شکلی متفاوت و مزایای خاص، به سرعت در لیست محبوب ترین صندلی های اداری قرار گرفتند. در این مقاله از چیدمان برتر به مزیت استفاده از این صندلی ها می پردازیم.

صندلی اداری پشت توری یا مش و مزایای استفاده از آن؟

معرفی صندلی پشت توری یا مش

صندلی پشت توری از انواع صندلی های استاندارد و ارگونومیک است که ساختار متفاوت و منحصربفرد دارد. آنچه که صندلی اداری پشت مش را از سایر مبلمان اداری متمایز ساخته، شکل متفاوت پشتی و تکیه گاه است. در این صندلی ها رشته های در هم تنیده پلیمری، یک شبکه مش ایجاد کرده و جایگزین متریال فوم شده اند.


Image


این شبکه توسط یک قاب و فریم فلزی ثابت می شود.در معرفی این قبیل صندلی ها، می توان به چند مشخصه مهم اشاره نمود. از جمله :

1. دارای دوام بالا : برخلاف تصور بسیاری از افراد، شبکه مش مقاومت بالایی در برابر آسیب های فیزیکی دارد. این عنصر پلیمری قادر است اثرات مخرب ضربه و سایش را به خوبی خنثی کرده و ماندگاری خود را در طول کارکردهای طولانی مدت نیز حفظ کند.

2. تهویه پذیری : مهم ترین مشخصه صندلی های پشت توری، ایجاد تهویه در تکیه گاه است. این ویژگی کمک می کند تا نشستن طولانی مدت بر روی صندلی، منجر به تعریق بیش از حد بدن نشود. این در حالیست که در صندلی های معمولی، نشستن و فعالیت کارمندان موجب تعریق بیش از حد بدن، ایجاد حالت چسبندگی و انتشار بوی بد می شود.

3. عدم نیاز به مراقبت شدید : در میان انواع صندلی های اداری، صندلی پشت توری نیاز کمتری به مراقبت و نظافت دارد. تخلخل های موجود در این شبکه باعث عبور هوا و رطوبت شده و نیاز کمتری به نظافت پیدا می کنند.

4. مناسب برای استفاده در دکوراسیون های مدرن : شکل و فرم خاص صندلی های پشت مش، استفاده از آن را در دکوراسیون های مدرن رایج ساخته است. از آنجایی که سبک مدرن طالب فرم های جدید و متریال های نوین است، این دسته از صندلی ها به بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسوین اداری مدرن تبدیل شده اند.

مزیت خرید و استفاده از صندلی پشت تور

مدت ها پیش ورورد تکنولوژی در طراحی و ساخت صندلی های اداری، زمینه را برای تولید صندلی پشت مش فراهم کرد. از آن روز تا به اکنون، این دسته از صندلی ها، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. شکل متفاوت و خاص این صندلی ها، مدیرانی که به سبک های خاص علاقه مند هستند را به خرید صندلی های مشبک مجاب ساخته است.

از سوی دیگر مشخصات کاربردی صندلی های پشت مش، خرید و جایگزینی آنان را به جای صندلی های معمولی، توجیه کرده است. اغلب افراد صندلی های پشت توری را به خاطر وزن سبک و فرم مدرن آن تهیه می کنند. چیدمان برتر نیز استفاده از این صندلی ها را به جهت ارگونومیک بودن ساختار آنان توصیه می کند. در یک نگاه کلی می توان مزیت های خرید صندلی پشت مش را در موارد زیر خلاصه نمود.


Image

صندلی های پشت توری کاملاً راحت هستند

بسیاری از افراد، پس از دیدن شبکه توری و متخلخل مش، تصور می کنند، تکیه بر روی این شبکه موجب خستگی کمر و ایجاد حس نامطلوب می شود. برخلاف تصور اینگونه افراد، نشستن بر روی صندلی پشت مش، حس خوب راحتی را تقویت می کند. کافیست یکبار بر روی صندلی پشت توری بنشینید و از میزان رفاه و آسایش آن لذت ببرید. بدون شک دیگر سراغ صندلی های معمولی و فوم دار نمی روید. 

به خوبی از استانداردهای ارگونومیک بهره یافته اند

بد نیست بدانید که صندلی های پشت توری نیز مانند سایر صندلی های اداری، از استانداردهای ارگونومیک بهره مند شده اند. شما می توانند اغلب مولفه های این قوانین را در صندلی های پشت مش نیز بیابید. بهره مندی از ابعاد استاندارد، متریال مقاوم و قابلیت تنظیم مشخصات صندلی، از اصلی ترین ویژگی های صندلی پشت مش است.

شما می توانید پس از نشستن بر روی صندلی های توری، ارتفاع صندلی، زاویه تکیه گاه و در مواردی ارتفاع دسته ها را به دلخواه خود تغییر دهید. در این خصوص هیچ تفاوتی میان صندلی اداری استاندارد و صندلی اداری پشت مش وجود ندارد.


Image

دارای متریال مقاوم و تنفس پذیر هستند

یکی از عواملی که موجب رنجش کارمندان و بیزاری آنان از صندلی اداری می شود، عدم تهویه مناسب در بخش نشیمن و تکیه گاه است. فقدان تهویه موجب تعریق بیش از حد بدن در ناحیه نشیمن گاه و کمر می شود. به مرور رطوبت شکل گرفته در متریال فوم رسوخ کرده و موجب ایجاد بوی بد در آن می شود.

همچنین به کارمندان احساس چسبیدگی به صندلی را می دهد. با امتداد یافتن این وضعیت، کارمندان در معرض ابتلا به انواع بیماری های پوستی همچون قارچ پوستی قرار می گیرند. خوشبختانه این مسئله در صندلی پشت مش، به طور کامل حل و فصل شده است.

شبکه در هم تنیده مش، قادر است از طریق تخلخل های موجود، موجب گردش هوا شده و از این طریق حس خوبی به کارمندان بدهد. حتی گرمای هوا نیز نمی تواند تعریق ناحیه کمر را تشدید کند. از این رو این صندلی ها را می توان بهترین و مناسب ترین صندلی برای فصل تابستان در نظر گرفت.

فرم و طرح زیبایی دارند

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، طراحی خاص و چشم نواز صندلی های پشت توری، استفاده از آن را در دکوراسیون های مدرن رایج ساخته است. با استفاده از این صندلی ها و تلفیق آنان با میزهای فلزی، یک ترکیب ماهرانه از متریال های سبک مدرن به وجود می آید. همچنین صندلی ها پشت مش دارای تنوع قابل توجهی در فرم، رنگ و متریال هستند.

برخی از آنان مطابق اصول سبک مدرن، در رنگ های شاد و پرانرژی طراحی شده اند. برخی دیگر نیز از پالت رنگی تیره و گرم بهره برده اند. همین مسئله موجب شده تا از برخی نمونه های صندلی پشت توری در دکوراسیون های کلاسیک نیز استفاده شود. برای استفاده از صندلی های مشبک در سبک کلاسیک، می توان سراغ نمونه هایی بروید که دارای رنگ تیره هستند و از ترکیب شبکه مش با متریال چرم ساخته شده اند.

برای سالیان سال نیاز شما را برطرف می کنند

مزیت مهم دیگر، دارا بودن دوام و ماندگاری بالا است. برخلاف صندلی های فومی که در اثر اصابت ضربه دچار پارگی و خط خوردگی می شوند، شبکه مقاوم مش در برابر ضربه مقاومت کرده و تغییر حالت نمی دهد. هیچ یک از آسیب های محیطی همچون سایش، اصابت ضربه و یا کارکرد طولانی مدت، منجر به خرابی صندلی اداری پشت توری نمی شود.


Image


سخن پایانی

صندلی پشت توری و یا همان صندلی مشبک، از جمله محبوب ترین صندلی های موجود در بازار هستند. این صندلی های استاندارد، تمام آنچه که از مبلمان های اداری با کیفیت انتظار دارید، برآورده می سازند. خرید صندلی پشت توری با توجه به قابلیت های ویژه و دوام و ماندگاری آن، گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه به نظر می رسد.

 



آخرین ویرایش : 31 شهریور 1401

واتس اپ
مشاوره