قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698

صندلی اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

این نکته را در نظر داشته باشید، زمانی که اقدام به خرید صندلی اداری دست دوم و کارکرده می کنید، انتخاب های شما کمی محدود تر است و نمی توانید همان چیزی که در ذهنتان پرورانده اید را خریداری نمایید.

صندلی اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

بیشتر کسب و کار های نوپا و تازه تاسیس به دلیل نداشتن بودجه و سرمایه اولیه اقدام به خرید ادوات اداری و به خصوص صندلی اداری کارکرده می کنند. در این مقاله می خواهیم مزایا و معایب خرید صندلی اداری دست دوم را مورد بررسی قرار دهیم که آیا بخرم یا نه؟ همراهمان باشید.

اکثر افراد بر این عقیده هستند که جنس اصلی دست دوم بهتر از کالای نو تقلبی می باشد. آیا این موضوع درست است و برای صندلی های اداری نیز صدق می کند؟ برای خرید صندلی اداری دست دوم باید به نکاتی توجه داشته باشیم که به صورت اجمالی و مختصر به آن می پردازیم.


Image

نکات مهم در خرید صندلی اداری دست دوم:

 این نکته را در نظر داشته باشید، زمانی که اقدام به خرید صندلی اداری دست دوم و کارکرده می کنید، انتخاب های شما کمی محدود تر است و نمی توانید همان چیزی که در ذهنتان پرورانده اید را خریداری نمایید. شاید رنگ ، جنس و مدل آنها با تصورات شما فرق داشته باشد.

 یکی از مهمترین نکات در خرید انواع صندلی اداری کارکرده این است که میزان زمان استفاده شده از این محصول چقدر است؟ آیا صندلی اداری سالم است؟ و... حتما در زمان خرید این سوالات را از فروشنده بپرسید و خودتان نیز  سلامت کالا را تست نمایید.

 ظاهر صندلی اداری را بررسی نمایید و اگر دارای خراش یا پوسیدگی بود از خرید آن اجتناب نمایید. در صندلی های اداری روکش و جنس رویه بسیار مهم است و جلوه بصری بالایی دارد حتما به آن دقت داشته باشید تا پاره نشده باشد.

 صندلی های اداری دست دوم به دلیل کارکرد بالا فاقد گارانتی و ضمانت هستند و اگر صندلی خراب شود هزینه های بالایی را در بر دارد. یا از خرید صندلی اداری دست دوم اجتناب نمایید یا سعی کنید صندلی اداری نو خریداری نمایید. 

 راحتی و کیفیت صندلی اداری را مورد بررسی قرار دهید زیرا پول بابت این کالا می دهید و باید دارای کیفیت و راحتی و همچنین دوام باشد تا طول عمر بیشتری برای کسب و کار شما داشته باشد.


Image


 پیشنها ما به شما خرید صندلی اداری نو می باشد زیرا ادوات اداری که همه روزه کارکرد مستمر دارند را نو خریداری نمایید بهتر است. و خیالتان از این موضوع راحت می شود.

 صندلی را انتخاب نمایید که دارای حالت ارگونومیک باشد هرچند که کالای دست دوم پس از استفاده به صورت مکرر حالت خود را از دست می دهد اما بهتر از صندلی های غیر استاندارد می باشد. 

 جک تنظیم ارتفاع ، چرخ ها ، جک تنظیم پشتی، روکش و دسته ها را قبل از خرید چک کنید که شکسته یا پوسیده نشده باشد زیرا هزینه تعمیر آن بسیار گران بوده و بعضا از قیمت صندلی اداری دست دوم بیشتر می شود. شما می توانید با کمی هزینه بیشتر صندلی نو و آکبند خریداری نمایید.

 حال که با این نکات آشنا شدید به مزایا و معایب خرید صندلی اداری می پردازیم.


Image


معایب خرید صندلی اداری دست دوم:

یکی از بزرگترین معایب خرید صندلی اداری دست دوم، جلوه بصری آن است. به طوری که ارباب رجوع پس از مراجعه به شرکت، ظاهری نامرتب را می بیند زیرا در هنگام خرید نمی توانید رنگ ، مدل و نوع صندلی را انتخاب نمایید و محدودیت باعث می شود که از زیبایی شرکت کاسته شود. 

صندلی اداری دست دوم به دلیل کارکرد زیاد ممکن است کارایی زیادی نداشته باشد و پس از مدتی خراب شود. علاوه بر هزینه، راندمان کاری شرکت نیز کم می شود.

به طور مثال شما برای تعویض جک و روکش باید هزینه بسیاری دهید که این هزینه را می توانید برای خرید یک صندلی اداری نو و با کیفیت بگذارید.

صندلی های دست دوم به دلیل کارکرد زیاد حالت خود را از دست می دهند و در دراز مدت باعث امراض مختلفی می شوند.


Image


پیشنهاد ما به شما:

در مجموعه چیدمان برتر صندلی های اداری مناسب و مقرون به صرفه ای همرا با گارانتی و خدمات پس از فروش وجود دارد که می توانید تنها با مبلغ اندکی که روی بودجه خود می گذارید آن ها را خریداری نمایید و سالیان دراز از آنها استفاده نمایید. برای مشاهده و مشاوره در خرید صندلی اداری باکیفیت و نو می توانید به سایت فروشگاهی چیدمان برتر مراجعه نمایید و از طرح ها و مدل های مختلف دیدن کرده و با کمترین بودجه آنها را خریداری نمایید. این نوید را به شما می دهیم که قیمت های باورنکردنی را با ما تجربه خواهید کرد.

در خرید خود دقت نمایید و همیشه کیفیت ، راحتی و مقاومت کالا را در الویت بگذارید زیرا سلامت شما از هر چیزی مهمتر است. شما می توانید دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.



آخرین ویرایش : 18 اسفند 1400

واتس اپ
مشاوره