قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

صندلی اداری برای افراد وزن بالا

صندلی های اداری دارای تنوع در مدل و نوع ساخت هستند که در این مقاله می خواهیم به صندلی هایی اشاره کنیم که دارای دوام و مقاومت بالایی در برای فشار وارده دارند و برای افرادی با وزن بالا طراحی شده اند. با ما همراه شوید.

صندلی اداری برای افراد وزن بالا

صندلی های اداری دارای تنوع در مدل و نوع ساخت هستند که در این مقاله می خواهیم به صندلی هایی اشاره کنیم که دارای دوام و مقاومت بالایی در برای فشار وارده دارند و برای افرادی با وزن بالا طراحی شده اند. با ما همراه شوید. برای تمامی افراد صندلی های مناسب با فیزیک و اندام طراحی و تولید شده است که  برای افراد با وزن بالا دارای خصوصیاتی مانند: عرضی پهن تر و عمقی بیشتر می باشد. همچنین دارای مقاومت بالا و بدنه مستحکم هستند. 

 

لیست قیمت صندلی اداری برای افراد وزن بالا

ویژگی صندلی اداری برای افراد وزن بالا:

در هنگام خرید صندلی اداری برای افرادی که دارای وزن بالا هستند باید به نکاتی توجه نمایید که در زیر به آنها اشاره کردیم و می تواند کمک کننده شما در خرید باشد.

• یکی از ویژگی های بسیار مهم در هنگام خرید صندلی برای این افراد، حالت طبی و همچنین حالت ارگونومیک صندلی می باشد 

• شما باید صندلی را انتخاب نمایید که دوام بالایی داشته باشد و از بدنه ی محکمی برخوردار باشد. 

• قسمت نشیمنگاه صندلی باید دارای پهنای مناسب و عرضی بزرگتر نسبت به صندلی های دیگر باشد تا علاوه بر جادار بودن، مانع از بروز فشار بر روی ستون فقرات و فشار مستقیم به باسن شود. 

• پشتی باید دارای انحنای مناسب به حالت S باشد تا گودی کمر را به درستی پر کند. علاوه بر آن باید دارای حالت تنظیم باشد و در زوایا مختلف نسبت به وزن و ابعاد تنظیم گردد. هرچه میزان عمق و پهنای پشتی بیشتر باشد برای افراد با وزن بالا مناسب تر است.

• صندلی اداری برای افراد وزن بالا باید دارای جک مقاوم و قابل تنظیم برای میزان ارتفاع باشد تا بسته به وزن و میزان قد آن را تنظیم نمایند.

• بهتر است صندلی ای را انتخاب نمایید که دارای پشتی گردنی باشد و از مهره های گردنی محافظت نماید.

• صندلی باید دارای چرخ باشد تا سهولت در جابجایی را برای افراد چاق محیا سازد. سعی نمایید از جنس مناسب در چرخ ها استفاده کنید چون میزان استحکاک در افراد وزن سنگین بیشتر است.

• صندلی اداری برای افراد سنگین، بهتر است از فوم با دانسیته بالا در ساخت استفاده شده باشد. زیرا دارای حالت برگشت پذیر بوده و عدم افت ضخامت را دارند.

• جنس رویه و نوع آن بسیار مهم است زیرا افراد با وزن بالا ،تعرق بیشتری نسبت به سایر کارمندان دارند و بهتر است در انتخاب رویه دقت نمایید و بهترین گزینه ها پارچه ، مش و توری می باشد.

• دسته در صندلی اداری مناسب برای افراد با وزن بالا باید دارای تنظیمات باشد تا در هنگام نشستن های طولانی، دچار خستگی نشوند.

صندلی مدیریت و بعضی از صندلی های اداری کارمندی نیز از این ویژگی ها برخوردار هستند و می توانید نسبت به بودجه و نوع کاربری آنها را تهیه نمایید. 

 

Image

صندلی مدیریتی:

برای خرید صندلی اداری برای افراد با وزن بالا، می توانید از صندلی های مدیریتی استفاده نمایید زیرا دارای پشتی بلند ، عمق مناسب، جنس رویه عالی، پایه های مقاوم و بدنه ای مستحکم و تنظیم میزان ارتفاع به وسیله جک های مرغوب است که یک صندلی ایده آل برای افراد سنگین وزن به شمار می رود.

 

Image

صندلی کارمندی:

تعدادی از مدل های صندلی کارمندی و کارشناسی برای افراد با وزن بالا طراحی شده اند که می توانید از برند های معتبر آن را خریداری نمایید. این صندلی ها دارای نشیمنگاه پهن، زاویه پذیری پشتی، چرخدار، دسته های قابل تنظیم و ... هستند. افراد چاق به دلیل داشتن شکمی بزرگ، گودی کمر دارند و می توانید به وسیله بالشتک ها آن را پر نمایید قیمت این صندلی ها نسبت به صندلی های اداری مدیریتی کمی ارزانتر می باشد.

 

Image

 

خرید صندلی اداری برای افراد با وزن بالا:

شما می توانید برای خرید انواع صندلی اداری اعم از صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی کارشناسی و صندلی متناسب با وزن بالا به فروشگاه اینترنتی ما به نشانی www.chidemanbartar.com مراجعه نمایید تا علاوه بر تنوع بالا در محصولات بتوانید آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید و از قیمت ارزان و مقرون به صرفه این محصولات بهره مند شوید. همچنین می توانید برای تجهیز سالن ها ، ادارات و شرکت ها با ما در چیدمان برتر در ارتباط باشید.

قیمت صندلی اداری برای افراد سنگین وزن:

قیمت گذاری بر روی این مدل از صندلی ها به دلیل استفاده از متریال مرغوب، بدنه مستحکم و استفاده از قابلیت های مناسب برای این افراد، کمی گرانتر می باشد و باید بودجه کافی برای خرید آن در نظر بگیرید. 

 

Image

 

لیست قیمت صندلی اداری برای افراد وزن بالا

سخن پایانی:

در این مقاله سعی شد تا ویژگی های صندلی اداری برای افراد چاق را مورد بررسی قرار دهیم تا افراد بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. پیشنهاد می شود که کاربر هنگام خرید حضور داشته باشد و متناسب با فیزیک و آناتومی بدن، خرید انجام گردد. شما می توانید سوالات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.



آخرین ویرایش : 18 اسفند 1400

واتس اپ
مشاوره