قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

راهنمای ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی

برای بسیاری از افراد نحوه ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی سخت و پیچیده به نظر می رسد. در این مقاله تصمیم داریم یک راهنمای کامل و جامع برای تطبیق این میز و صندلی اداری ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

راهنمای ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی

نحوه ست کردن میز و صندلی کارشناسی

یک دکوراسیون اداری از بخش های مختلفی تشکیل شده است. انواع مختلف مبلمان های اداری در ترکیب با فضاها و اتاق ها، محیط کلی شرکت را می سازند. آنچه که موجب زیبایی بصری و جلوه ای زیبا و فاخر می شود، چیدمان حرفه ای و ترکیب درست عناصر در کنار یکدیگر است.

برای اینکه بتوانید میز و صندلی خود را به خوبی در فضای اداری بگنجانید، لازم است به هارمونی موجود در فضا دقت داشته باشید. برای مثال در برخی شرکت ها از یک رنگ و طرح سازمانی برای در و دیوار استفاده می شود. همچنین از یک سبک معماری همچون سبک مدرن، کلاسیک و یا تلفیق این دو برای چیدمان استفاده می شود.

برای اینکه بتوانید یک همخوانی متعادل میان میز و صندلی کارمندی ایجاد کنید، لازم است در وهله اول این ترکیب را با سایر تجهیزات اداری و محیط کلی، ست کنید. سپس تلاش کنید تا میان میز و صندلی اداری از نظر رنگ، طرح و متریال همخوانی ایجاد کنید. برای انجام اینکار چند نکته را مود توجه قرار دهید.

Image

یک ترکیب ماهرانه از متریال ها بسازید

انواع مختلف میز و صندلی های کارشناسی از متریال های مختلف ساخته می شوند. در ساخت میز اداری کارشناسی از متریال ام دی اف، چوب و یا شیشه استفاده می شود. صندلی های کارشناسی نیز به طور معمول از جنس چرم، پارچه و یا پلاستیک های مصنوعی ساخته می شوند.

اهمیتی ندارد که جنس و متریال انتخابی شما چه باشد. مهم این است که میان جنس میز و صندلی یک همخوانی متعادل ایجاد کنید. برای مثال در زمان خرید صندلی های چرم سراغ میزهای چوبی بروید. ترکیب چوب و چرم یک ترکیب زیبا و دلنشین ایجاد کرده و موجب بهبود جلوه های بصری می شوند.

میز و صندلی را از یک سبک انتخاب کنید

ترکیب غیر متعارف سبک سنتی و مدرن در اغلب مواقع نه تنها موجب ایجاد یک سبک خاص نمی شود، بلکه ظاهری نازیبا ایجاد کرده و در طولانی مدت موجب دلزدگی کاربر می شود. بهتر است در انتخاب صندلی کارشناسی و میز آن، از یک سبک استفاده کنید.

همچنین بسیار حائز اهمیت است که در انتخاب سبک میز و صندلی، از سبک موجود در محیط الگو بگیرید. برای مثال زمانی که تمام بخش های دکوراسیون اداری از سبک کلاسیک الگو گرفته اند، انتخاب یک میز و صندلی مدرن موجب به هم ریختن دکوراسیون می شود.

به طور معمول سبک های مدرن از رنگ های روشن و پویا، طرح های شاد و ساده ساخته می شوند و فاقد تزئینات اضافه هستند. به طور عکس سبک های کلاسیک از رنگ های تیره، غنی و شیک ساخته می شوند و به تزئینات اهمیت بیشتری می دهند. برای ایجاد همخوانی میان عناصر فضا، می بایست از رنگ و طرح مربوط به هر سبک استفاده کنید.

Image

یک هارمونی جذاب از طرح و رنگ بسازید

در قدم بعد میز و صندلی کارشناسی را از لحاظ رنگ ست کنید. در این مرحله نیز می بایست به الگوهای رنگی موجود در فضا دقت کنید. برای ست کردن طرح و رنگ لازم نیست از یک الگوی مشابه استفاده کنید. استفاده از طرح و الگوی یکسان در تمام بخش های اداری، اقدامی نادرست و غیر ماهرانه در جهت چیدمان شرکت است. 

در انتخاب رنگ لازم است قوه خلاقیت خود را به کار گرفته و به استفاده از رنگ های خنثی اکتفا نکنید. شما می توانید از ترکیب رنگ های مکمل استفاده کرده و چندین رنگ مختلف را به شکل ماهرانه در کنار هم بگذارید.

برای مثال در پس زمینه فضا از یک رنگ خنثی همچون اکر و یا خاکستری استفاده کنید. سپس رنگ های روشن را به وسیله تجهیزات اداری و مبلمان روشن وارد فضا کنید. در قدم بعد نیز از رنگ های تیره در نقاط تمرکز و توجه استفاده کرده و بدین شکل یک هارمونی رنگ جذاب و پویا بسازید.

به خاطر داشته باشید در زمان انتخاب رنگ به سبک دکوراسیون نیز دقت داشته باشید. استفاده از رنگ های روشن و طرح های خلوت در سبک کلاسیک و استفاده از رنگ های تیره و الگوهای شلوغ در سبک مدرن رایج نیست. بدین منظور شما می توانید در سبک های مدرن از صندلی های مدرن با فرم های آزاد و رنگ های روشن استفاده کنید.

Image

سپس از میزهای شیشه ای با پایه های فولادی به عنوان میز کارشناسی استفاده کنید. در خلق سبک کلاسیک نیز از میزهای چوبی و یا ام دی اف در ترکیب با صندلی های چرمی و فلزی استفاده کنید.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید صندلی کارشناسی خود را با میز کارمندی ست کنید، لازم است به هارمونی موجود در فضا دقت داشته باشید. سپس این دو عنصر را به گونه ای خلاقانه از نظر طرح، رنگ، سبک و متریال ست کنید. در عمل اینکار موجب همخوانی متعادل میز و صندلی شده و یک ترکیب زیبا و ماهرانه می سازد.



آخرین ویرایش : 19 خرداد 1401

واتس اپ
مشاوره