قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

خرید صندلی اداری با کیفیت یا صندلی اداری ارزان؟

بسیاری از افراد در خرید صندلی اداری با کیفیت یا صندلی اداری ارزان مردد هستند. در این مقاله تصمیم داریم با بررسی مشخصات صندلی های ارزان و صندلی های اداری با کیفیت، به این سوال رایج پاسخ دهیم.

خرید صندلی اداری با کیفیت یا صندلی اداری ارزان؟

کدام صندلی اداری بهتر است؟

اساساً در انتخاب صندلی اداری و مبلمان اداری دو فاکتور از تأثیرگذاری بیشتری برخوردارند. قیمت صندلی اداری و کیفیت آن. اغلب مشتریان در هنگام خرید صندلی های اداری این دو آیتم را جستجو و دنبال می کنند. اما در نهایت نمی توانند میان خرید صندلی اداری با کیفیت و صندلی ارزان قیمت به نتیجه برسند. از یک سو بودجه محدود آنان را وادار به خرید صندلی های ارزان قیمت می سازد و از سوی دیگر کیفیت صندلی های ارگونومیک آنان را تشویق به خرید صندلی با کیفیت می کند.

همانطور که می دانید صندلی های اداری از جمله عناصر پرمصرف و مهم در یک شرکت به شمار می روند. به طور مرتب کارمندان از این ابزار برای انجام فعالیت های روزانه استفاده می کنند. از این رو نمی توان از فاکتور کیفیت چشم پوشید. صندلی های اداری با کیفیت کارکردی مفید و طولانی مدت دارند. دوام و ماندگاری بالای این دسته از صندلی ها استفاده از آن را در طول سالیان سال ممکن می سازد. اساساً صندلی های اداری با کیفیت با چند مشخصه شناسایی می شوند.

1. دارا بودن خواص و استانداردهای ارگونومیک

2. بهره مندی از بدنه مقاوم و مستحکم

3. برخورداری از متریال های با کیفیت و تنفس پذیر در نشمین گاه و پشتی

4. دارا بودن اتصالات مقاوم 

هر نوع صندلی اداری که دارای این قابلیت ها باشد، در زمره صندلی های اداری با کیفیت قرار می گیرد. به طور معمول این دسته از صندلی ها از قیمت بیشتری نسبت به صندلی بی کیفیت و غیر استاندارد برخوردارند. همین ویژگی موجب شده تا افراد با بودجه محدود نتوانند اقدام به خرید صندلی اداری با کیفیت کنند.

همواره توصیه می شود در خرید صندلی اداری فاکتور کیفیت را به قیمت ارجحیت دهید. شاید در نگاه اول اینکار مقرون به صرفه نباشد، اما در طولانی مدت هزینه های اضافه به طور خودکار جبران می شوند.

Image

قیمت صندلی اداری یا کیفیت آن؟

صندلی اداری از جمله تجهیزات مهم و پرمصرف اداری است که برای مصرف چندین ساله شرکت تهیه و خریداری می شود. اگرچه فاکتور قیمت مهم و محدود کننده است؛ اما در ظاهر صندلی های ارزان قیمت مقرون به صرفه به نظر می رسند. در حالیکه در واقعیت خرید صندلی های با کیفیت مقرون به صرفه خواهد بود.

همانطور که گفته شد صندلی های با کیفیت از متریال مقاوم و درجه یک ساخته می شوند. از این رو از دوام و ماندگاری بالا برخوردارند. این ویژگی خیال شما را از بابت سلامت کالا و کارکرد طولانی مدت آن راحت می کند.

این درحالیست که در صندلی های اداری بی کیفیت و ارزان قیمت، میزان دوام اتصالات و بدنه پایین است و در مدت کوتاهی پس از خرید صندلی نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کند. از سوی دیگر قابلیت های صندلی های ارگونومیک بر سلامت بدن کاربران تأثیر مستقیمی گذاشته و مانع از بروز عارضه های جسمی می شود.

خرید صندلی اداری با کیفیت کمک می کند تا کارکنان در طول نشستن های طولانی مدت دچار حس درد در ناحیه کمر و گردن نشده و احساس بهتری داشته باشند. در این وضعیت راندمان کاری کارمندان افزایش یافته و روحیه کاری تیمی نیز تقویت می شود.

به خاطر داشته باشید در هنگام خرید صندلی اداری تنها به فاکتور قیمت توجه نکنید. چرا که در برخی موارد صندلی های بی کیفیت نیز با قیمت های بالایی به فروش می رسند. بهتر است در قدم اول با بررسی قابلیت های صندلی به کیفیت بالای آن پی برده و سپس اقدام به خرید کنید.

سخن پایانی

انتخاب میان خرید صندلی اداری با کیفیت یا صندلی اداری ارزان یک چالش بزرگ برای خریداران است. در هر حال توصیه می شود در تناسب با بودجه خود اقدام به خرید بهترین صندلی اداری کنید. همچنین کیفیت را فدای قیمت نکرده و با خرید یک صندلی خوب و ارگونومیک اعتبار شرکت خود را افزایش دهید.



آخرین ویرایش : 22 خرداد 1401

واتس اپ
مشاوره