قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

جدیدترین مدل مبلمان اداری

مدل و طرح مبلمان اداری، تأثیر بسزایی بر روی جذابیت و زیبایی دکوراسیون اداری می گذارد. به همین خاطر است که اغلب مدیران به فکر خرید جدیدترین مدل مبلمان اداری هستند. در این مقاله از چیدمان برتر، به بررسی مشخصات مبلمان های اداری جدید و معرفی چند نوع مبلمان لوکس و جدید می پردازیم.

جدیدترین مدل مبلمان اداری

مشخصات جدیدترین مبلمان های اداری

در یک محیط اداری، کارمندان و مشتریان، اصلی ترین مصرف کنندگان مبلمان های اداری هستند. برای کارمندان، راحتی و آسایش مبلمان اداری بیش از ظاهر آن اهمیت دارد. این در حالیست که برای مشتریان جلوه های ظاهری مبلمان اداری، نمود بیشتری نسبت به راحتی مبلمان دارد. در واقع زمان استفاده از مبلمان اداری توسط مشتریان به قدری کوتاه است که آن ها متوجه عدم راحتی مبلمان اداری نمی شوند.

به همین خاطر است که امروزه در ساخت جدیدترین مبلمان اداری، فاکتور زیبایی و کیفیت، در کنار هم مورد توجه قرار می گیرند. به جرأت می توان گفت مبلمان هایی که به تازگی وارد بازار شده اند، علاوه بر بهره مندی از استانداردهای ارگونومیک، ظاهری زیبا، شکیل و لوکس دارند.

در بسیاری از مبلمان های جدید، کارکردهای چندمنظوره ایجاد شده است. به گونه ای که بتوان از یک صندلی در جایگاه های مختلف استفاده نمود. طراحی ها بیشتر به سمت سبک های مدرن و مینیمال متمایل شده است. این قبیل سبک ها با وجود ظاهری ساده، بسیار شکیل و لاکچری به نظر می رسند.

همچنین مدل های جدید مبلمان اداری به ابعاد کوچک و استاندارد مجهز شده اند. از این رو قابل استفاده در عموم دکوراسیون ها، اعم از کوچک و بزرگ می باشند. این بدین معناست که طراحی مبلمان های جدید، با توجه به نیاز روز دکوراسیون اداری شکل گرفته و تلاش می کند تا آن ها را به خوبی مرتفع سازد.


Image

مزیت خرید جدیدترین مدل مبلمان اداری

خرید مبلمان های اداری جدید و نوین، مزایای بسیاری در بر دارد. همانطور که پیش از این نیز گفته شد، طراحی مبلمان های اداری در طول سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این قبیل مبلمان ها برای طیف گسترده ای از مردم طراحی شده اند و می توانند رضایت بسیاری از مدیران را به دست آورند. در بررسی مزیت های خرید مبلمان های اداری جدید، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

• همگام با مد روز هستند

اگر از جمله افرادی باشید که هماهنگی با مد و استایل روز برایتان اهمیت دارد، چیدمان برتر خرید جدیدترین مدل ها را به شما پیشنهاد می دهد. با اینکار می توانید تا مدت ها هماهنگی خود را با دکوراسیون های اداری روز حفظ کنید. این را به خاطر داشته باشید که خرید میز و صندلی های مدرن، دفتر کاری شما را تا همیشه زیبا و به روز نگه می دارد. چرا که مبلمان های مدرن عاری از تزئینات اضافه هستند. این مسئله موجب شده تا استایل این مبلمان ها تا مدت ها مورد توجه مردم قرار بگیرد.

• از تکنولوژی های نوین بهره یافته است

مبلمان های جدید مطابق با فناوری های نوین طراحی و ساخته می شوند. آن ها دارای مکانیزم های خاص و کاربردی هستند و می توانند در طول فعالیت های اداری بیشترین آسایش و راحتی را رقم بزنند. در مبلمان های جدید و لوکس، دیگر خبری از عناصر ثابت و غیر قابل حرکت نیست. ارتفاع صندلی، ارتفاع دسته و همچنین زاویه تکیه گاه، به راحتی و در تناسب با علایق کارمندان، تغییر می یابد.

• دارای استانداردهای ارگونومیک هستند

مبلمان های جدید، مطابق با استانداردهای ارگونومیک طراحی و ساخته می شوند. آن ها قادرند شرایط مناسبی برای نشستن کارمندان فراهم کنند. نشستن طولانی مدت بر روی میز و صندلی های جدید، موجب خستگی کمر، گردن و شانه نمی شود. آن ها ضامن سلامتی مصرف کنندگان هستند و به کارمندان کمک می کند تا بتوانند بازدهی خود را افزایش دهند. از سوی دیگر مانع از بروز عارضه های فیزیکی همچون دیسک کمر و یا گردن می شوند.

• دارای ساختاری مقاوم و با دوام هستند

خرابی و نیاز به تعمیر در مبلمان هایی که به تازگی وارد بازار شده اند، به ندرت اتفاق می افتد. این قبیل مبلمان ها دارای فریم های بادوام و مقاوم هستند. اتصالات و یراق آلات آنان نیز از بهترین متریال های روز دنیا انتخاب می شود. خرید جدیدترین مدل مبلمان اداری کمک می کند تا مدت ها نیاز به تعویض و یا تعمیر میز و صندلی شرکت خود نداشته باشید.


Image

معرفی جدیدترین مبلمان های اداری

حالا که با مزیت های خرید مبلمان های جدید آشنا شدید، وقت آن رسیده تا با جدیدترین محصولات چیدمان برتر آشنا شوید. مطالعه این بخش از مقاله، شما را برای خرید یک نیم ست اداری مدرن و نوین مجاب می کند.

• صندلی مدیریتی اروند مدل 5714

صندلی مدیریتی مدل 5714 اروند، یکی از زیباترین و شکیل ترین صندلی های موجود در بازار است. این صندلی در ظاهر بسیار ساده و شکیل است. اما از یک ساختار حرفه ای و کاملاً ارگونومیک بهره برده است. در صندلی مدیریتی اروند از یک جک برای تنظیم ارتفاع کلی صندلی استفاده شده است. روکش چرم و با کیفیت این صندلی خیال شما را از بابت خرابی زودرس راحت می کند.

Image

• میز کانتر و پذیرش پادمان مدل  R200-B  

میز کانتر و پذیرش پادمان از دیگر مدل های جدید مبلمان اداری است که دارای ظاهری خاص، زیبا و جذاب است. این میز کانتر که در ابعاد 70*75*200 سانتی متر طراحی شده، ظاهری مدرن، شیک و شکیل دارد. با استفاده از این میز جدید و خاص، می توانید یک دکوراسیون خاص و منحصربفرد در بخش سالن پذیرش ایجاد کنید.


Image

• مبل دو نفره رایانه صنعت مدل آریا

مبل دو نفره رایانه صنعت، از دیگر مدل های جدید و بروز است که می تواند در سالن لابی و بخش انتظار مورد استفاده قرار بگیرد. رایانه صنعی، این مبل زیبا و مدرن را در همراهی با یک مبل تک نفره طراحی و ارائه کرده است. این مبل دو نفره ظاهری مدرن و مینیمال داشته و به خوبی از استانداردهای ارگونومیک بهره مند شده است. رایانه صنعت مبل دو نفره آریا را در ابعاد 67*76*122 سانتی طراحی و ساخته است.


Image

• میز کارشناسی NEW ARC ارگو

میز کارشناسی ارگو یکی از مدرن ترین میزهای موجود در بازار است که با وجود کارآیی بالا، ظاهری ساده و ابعادی کوچک دارد. استفاده از این میز استاندارد، می تواند دکوراسیون اداری شما را متحول کند. برند ارگو میز مدل  NEW ARC را در رنگبندی مختلف طراحی و ساخته است و دست شما را برای انتخاب رنگ باز گذاشته است. در ساختار اصلی این میز، یک کمد کوچک به چشم می خورد که به شکل ماهرانه ای با فریم اصلی ترکیب شده است.

Image

• صندلی کارشناسی لیو مدل I81

جدیدترین مدل مبلمان اداری که توسط برند لیو طراحی و ساخته شده است، صندلی کارشناسی مدل I81 است. برند لیو در زمان ساخت این صندلی از تکنولوژی های نوین کمک گرفته است. همانطور که می بینید پشتی این صندلی به شکل مشبک و با شبکه مش طراحی و ساخته شده است.

این دسته از صندلی اداری که با عناوینی همچون صندلی پشت توری نیز شناخته می شوند، از جدیدترین و البته محبوب ترین صندلی های اداری موجود در بازار هستند. شبکه مش به کاررفته در این صندلی مقاومت کافی برای تکیه کاربران را دارد. لیو در ساخت این صندلی کارشناسی، از استانداردهای ارگونومیک به منظور تغییر ارتفاع صندلی، تنظیم انحنای آن و همچنین تغییر ارتفاع دسته ها، کمک گرفته است.


Image

سخن پایانی

خرید جدیدترین مدل مبلمان اداری، اقدامی هوشمندانه جهت خرید یک ست اداری با کیفیت، لوکس و خاص است. از آنجایی که این قبیل مبلمان ها از تکنولوژی های نوین در طراحی و ساخت بهره یافته اند، ظاهری خاص و کارآیی مطلوبی را به نمایش می گذارند.



آخرین ویرایش : 20 مهر 1401

واتس اپ
مشاوره