قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

تمام مواردی که باید در هنگام خرید مبلمان خانگی به آن توجه داشته باشیم

اکثر افراد نمی توانند در دکوراسیون منزل خود نبود مبل را تصور کنند و وجود ست مبلمان به یک امر ضروری تبدیل شده است زیرا با وجود ست مبلمان می توان راحت تر از میهمانان خود پذیرایی کنند و همچنین برای گذراندن وقت و دور هم جمع شدن خانواده مناسب تر است.

تمام مواردی که باید در هنگام خرید مبلمان خانگی به آن توجه داشته باشیم

اکثر افراد نمی توانند در دکوراسیون منزل خود نبود مبل را تصور کنند و وجود ست مبلمان به یک امر ضروری تبدیل شده است زیرا با وجود ست مبلمان می توان راحت تر از میهمانان خود پذیرایی کنند و همچنین برای گذراندن وقت و دور هم جمع شدن خانواده مناسب تر است. مبلمان خانگی جز یکی از اولین انتخاب ها برای دکوراسیون و همچنین خرید های خانه به شمار می رود و بایستی به گونه ای انتخاب شود تا بتوانید از راحتی و همچنین از نوع و اندازه و همچنین طرح آن لذت ببرید و بتوانیدئ از آن طریق دکوراسیون منزل خود را به درستی و متناسب با سلیقه خود چیدمان نمایید.

ما در این مطلب قصد داری تا بشما عزیزان در خرید مبلمان خانگی کمک نماییم تا بتوانید بهترین و برترین انتخاب را داشته باشید و متناسب با بودجه خود بهترین کیفیت مبلمان خانگی را داشته و ار آن لذت ببرید و خانه خود را شکیل و زیبا نمایید و در عین حال راحتی را به خود هدیه دهید.

مبلمان خانگی به دلیل تنوع در طرح و مدل جز سخت ترین انتخاب ها می باشد ولی ما در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم تا بتوانید بهترین مبلمان را خریداری نمایید.


Image

نکاتی که در هنگام خرید مبلمان خانگی باید به آنها توجه نمایید عبارتند از :

مشخص کردن میزان بودجه و مکان مورد استفاده : بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در خرید مبل راحتی یا مبلمان کلاسیک یا هر سبک مبل دیگری، قیمت آن است. از طرفی بودجه ما محدود و تعیین شده و از طرفی قیمت‌های بسیار متنوعی در بازار موجود است. قطعا شما نیز مشاهده کرده اید که گاهی برای یک مدل مبل خاص در دو فروشگاه مختلف با تفاوت قیمت فاحش مواجه می‌شوید. این تفاوت قیمت گاهی به دلیل تفاوت میزان سود دریافتی از سمت دو فروشنده است، ولی غالبا این تفاوت اگر خیلی زیاد بود بخاطر تفاوت کیفیت آنهاست. کیفیت هر محصول بسته به نوع متریال ساخت بلا هم متفاوت می باشد به عنوان مثال در مبلمان کلاسیک یا سلطنتی اگر از چوب معمولی استفاده شود قیمت آن متناسب با ساختار متفاوت است ولی اگر از چوب درختان عالی استفاده شود این میزان قیمت به سه تا چهار برابر هم خواهد رسید البته ناگفته نماند که مدل و برند بسیار حائز اهمیت است و باعث کیفیت بالاتر آن می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که دو مدل با هم به طور یکسان از یک نو متریال استفاده نشده است و این دلیل قیمت متفاوت آن در بازار ایران می باشد.

یکی دیگر از نکات در خرید مبلمان خانگی انتخاب نوع مبلمان می باشد که در قبل از خرید می بایستی به نوع آن فکر کرده و در ذهن و بسته به نوع کاربری آن را انتخاب نمایید. مبلمان خانگی دارای تنوع بالایی هستند و می توان از مبلمان راحتی ؛ مبلمان کلاسیک ، مبل کلاسیک و مبلمان ال استفاده کرد. این انتخاب باید نسبت به بودجه ، فضای خانه و همچنین نوع دکوراسیون انتخاب شود و این عوامل بسیار مهم می باشد.

پس از انتخاب نوع مبل باید به طرح و همچنین رنگ آن دقت لازم را داشته باشید و بسته به نوع چیدمان و دگوراسیون منزل و سلیقه خود می توانید رنگ و مدل آن را مشخص نمایید. 

ابعاد و وزن : دو دلیل اصلی انتخاب پس از متریال ، نوع و همچنین کیفیت مبلمان خانگی می باشد که می بایستی حتما به این دو توجه نمایید زیرا برای تغییر دکوراسیون داخلی و همچنین حمل و نقل بسیار مهم است.


Image

نکاتی مهم برای خرید مبلمان اداری که باید به آنها توجه داشته باشید

دکوراسیون داخلی و انتخاب مبل اداری مناسب در آرامش بخشی کارکنان و کارمندان و زیبا شدن محیط کاری تاثیر و نقش مهم و مطلوبی به همراه دارد و به زیبایی محیط کار می‌افزاید و همچنین می تواند باعث جلوه و راحتی برای مدعوین و مراجعه کنندگان شود.

بیشتر افراد اعم ار کارمندان و مدیران فروش در طول روز به کار های اداری خود می پردازند و می بایستی راحتی آنها و همچنین مشتریان آنها بر قرار باشد از این رو باید بهترین و مرغوب ترین مبلمان اداری را برای دفتر و شرکت خود انتخاب نمایند تا بهترین بهره وری را داشته باشند و در جلسات طولانی مدت بدون کمترین خستکی بتوانند به کار خود ادامه دهند. . محیط کار تاثیر مستقیم به روند کاری  کارمندان یک شرکت دارد به همین دلیل صاحبان یک شرکت یا سازمان باید برای طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری دقت لازم را به کار گیرند تا بتوانند یک محیط مناسب برای کارمندان خود فراهم کنند تا بهترین و بیشترین بهره وری را داشته باشند.

شاید فکر کنید این انتخاب کار آسانی است اما باید بدانید هر کاری اگر بخواهد به بهترین شکل انجام شود باید توسط یک متخصص انجام گردد زیرا تنوع و مدل ها و همچنین برند های مختلف باعث می شود تا در هنگام خرید دچار اشتباه شوید به همین دلیل در این مطلب می خواهیم به شما نکاتی در مورد خرید مبلمان اداری که بسیار ضروری و مهم هستند را به عنوان راهنمایی بگوییم تا شما در انتخاب و خرید مبلمان بتوانید بهترین کیفیت را با کمترین قیمت تجربه نمایید.

اولین نکته توجه به میزان بودجه و نوع دکوراسیون شرکت می باشد. شما می توانید با بهترین قیمت بهترین کارایی را داشته باشید.


Image


مبلمان ادارای دارای عملکرد های مختلفی می باشد که بنا به کاربد شما مورد استفاده است ولی باید به نوع و همچنین طرح آن بسیار دقت داشته باشید تاد علاوه بر شکیل بودن دارای راحتی و همچنین رنگ بندی خوبی باشد تا دکوراسیون زیبایی داشته باشید.

نسبت به فضا و مکان مبلمان اداری را تعیه کنید و سعی بر این داشته باشید تا برترین کیفیت را انتخاب کنید و توجه به ساختار مبلمان امری بسیار مهم است تا بتوانید در مدت زمان بیشتری از مبلمان اداری خود استفادهد کنید . شما می توانید مبلمان اداری خود را به عنوان ست کامل و همچنین نیم ست خریداری نمایید.

برای این که بتوانید با دوام ترین و همچنین زیباترین و بهترین کیفیت میلمان اداری را در اختیار داشته باشید می توانید به سایت فروشگاهی چیدمان برتر مراجعه نمایید زیرا این فروشگاه می تواند در امور اداری و دکوراسیون داخلی و تهیه تمامی وسایل محل کار به شما مشاوره رایگان داده و شما را در امر خرید مبلمان اداری راهنمایی نماید. این فروشگاه دارای کادری مجرب به همراه تنوع بالا در محصولات اداری می باشد و می توانید انواع برند های مطرح را در این فروشگاه با بهترین و ارزان ترین قیمت تهیه نمایید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید تا از ست های جذاب ما دیدن نمایید. فروشگاه چیدمان برتر تولید کنند برترین مدل های مبلمان و صندلی های اداری در ایران می باشند و می توانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.



آخرین ویرایش : 13 شهریور 1400

واتس اپ
مشاوره