قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

بهترین مبلمان اداری

همه ما انسان ها تمایل داریم تا بهترین ها را در اختیار داشته باشیم. این مسئله در خصوص خرید مبلمان اداری نیز صدق می کند. خرید بهترین مبلمان اداری بدون داشتن اطلاعات کافی پیرامون مشخصات مبلمان های اداری با کیفیت، عملاً غیر ممکن است. پس با ما همراه باشید تا پس از آشنایی با ویژگی های یک مبلمان اداری خوب، خریدی موفق و هوشمندانه را رقم بزنید.

بهترین مبلمان اداری

مشخصات بهترین مبلمان اداری چیست؟

اغلب افراد، شیک ترین و زیباترین مبلمان اداری را بهترین آن تصور می کنند. از نظر آنان هرقدر مبلمان اداری مجلل تر و شیکتر باشد، قطعاً بهتر است. اگر شما نیز همین تصور را پیرامون تجهیزات اداری دارید، باید بدانید که سخت در اشتباهید!

اگرچه فاکتور زیبایی در انتخاب مبلمان اداری اهمیت زیادی دارد، اما بهترین مبلمان ها الزاماً زیباترین آن ها نیستند. برای اینکه بتوانید مبلمان های اداری را از لحاظ خوب و یا بد بودن تفکیک کنیم، لازم است آن ها را از فیلترهای مختلفی عبور دهیم. بدون شک فیلتر زیبایی، جزو رده های آخر قرار می گیرد.

 

Image

 

راحتی! راحتی! راحتی!

مهم ترین آیتم تأثیر گذار در انتخاب بهترین مبلمان اداری، میزان راحتی آن برای کارمندان است. چرا که اصلی ترین کاربران مبلمان های اداری، افراد مشغول در دفتر اداری هستند. هر چقدر میزان راحتی مبلمان های اداری بیشتر باشد، آسایش و رفاه کاربران آن بیشتر خواهد بود. برای تشخیص میزان راحتی می توانید بر روی مبل و یا صندلی اداری بنشینید.

اما شاید ندانید دقیقاً وجود چه آیتم هایی منجر به راحتی مبلمان اداری می شود. در این خصوص می بایست به استانداردهای ارگونومیک و رویه های با کیفیت اشاره کنیم. استانداردهایی که شرایط مناسبی برای نشستن کارمندان فراهم می کنند. از سوی دیگر امکان شخصی سازی مشخصات صندلی را فراهم می سازند.

قابلیت های معجزه گر ارگونومیک

بهره مندی از استانداردهای ارگونومیک، دومین فیلتر در انتخاب بهترین مبلمان اداری است. این استاندارد تنها عامل موثر در تأمین آسایش فیزیکی و روانی کارمندان هستند. مبلمان هایی که در ساختار اصلی خود از قابلیت های استاندارد های ارگونومیک بهره یافته اند، به راحتی می توانند در طول فعالیت های طولانی مدت، کارمندان را همراهی کنند.

نشستن بر روی این محصولات، هیچگونه حس درد و یا رنجشی به همراه ندارد. چرا که کلیه بخش های میز و صندلی در تطابق کامل با ارگونومی بدن ساخته شده اند. حتی ابعاد مبلمان و متریال به کاررفته در آن ها نیز در تناسب کامل با نیازهای انسان برنامه ریزی شده است.

اما چگونه؟ استانداردهای ارگونومیک تولیدکنندگان را وادار می کند تا بخش های مهم مبلمان اداری را مطابق با فرم طبیعی بدن انسان بسازند. برای مثال در صندلی های استاندارد، قسمت پشتی بر اساس انحنای طبیعی کمر ساخته می شود. نشمین و دسته ها نیز در فرم و حالتی قرار می گیرند که بهترین حالت را برای نشستن فراهم کنند. اما این پایان کار نیست.

استانداردهای ارگونومیک قابلیت های مختلفی را به مبلمان های اداری اضافه می کنند. برای مثال امکان تنظیم ارتفاع میز و صندلی، تنظیم زاویه نشمین و تکیه گاه و همچنین تنظیم ارتفاع دسته ها را به وجود می آورند. بهره مندی از این قابلیت های کاربردی کارمندان را در تنظیم مشخصات صندلی یاری می دهد. بلافاصله پس از نشستن بر روی صندلی های استاندارد، می توانید ارتفاع بخش های مختلف آن را در تناسب با قد خود تنظیم کنید.

پیداست که در این حالت بهترین شرایط را برای نشستن و فعالیت های طولانی مدت فراهم می کنید. در ادامه و حتی پس از چند ساعت کار متمادی، هیچگونه احساس دردی در ناحیه کمر، ستون فقرات، شانه و یا گردن نخواهید داشت. 

 

Image

کیفیت بالا در طراحی و ساخت

برای انتخاب بهترین مبلمان اداری، پس از چک کردن استانداردهای ارگونومی، لازم است سراغ کیفیت متریال های به کاررفته در مبلمان بروید. به خاطر داشته باشید تنها چیزی که دوام و ماندگاری مبلمان اداری شما را در طول کارکردهای طولانی مدت تضمین می کند، کیفیت طراحی و ساخت است.

مبلمان های با کیفیت از بهترین مواد و متریال های اولیه ساخته می شوند. مقاومت و استحکام بالایی داشته و می توانند به خوبی در برابر آسیب های محیطی مقاومت کنند. این دسته از مبلمان ها دارای فریم قوی و مستحکم هستند. در مبلمان های خوب و حرفه ای، کیفیت اتصالات نیز به همین میزان مورد توجه سازندگان قرار می گیرد.

دسته ها، پایه ها و سایر یراق آلات، با اتصالات قوی به بدنه اصلی می چسبند. رویه مبلمان نیز از جنس متریال تنفس پذیر انتخاب می شود تا موجب تعریق بیش از حد بدن نشود. مجموع این ویژگی های کاربردی موجب شده تا این قبیل مبلمان های اداری پس از چندین سال نیز ظاهر و کارکرد اولیه خود را حفظ کنند.

طرح و رنگ جذاب

بهره مندی از ویژگی های ظاهری خوب و استاندارد، از دیگر مشخصات بهترین مبلمان اداری است. هرقدر مبلمان اداری شما زیبا و جذاب باشد، بیشتر ذهن بیننده و مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد. شاید متوجه شده باشید که برخی مبلمان های اداری، به تنهایی زیبا و جذاب به نظر می رسند.

اما با قرار گیری در محیط اداری به یک عنصر نازیبا تبدیل می شوند. بنظر شما مشکل کار کجاست؟ در پاسخ به این سوال می توان به اهمیت چیدمان صحیح اشاره نمود. هرقدر مبلمان خریداری شده زیبا و جذاب باشد، تا زمانی که در یک ترکیب حرفه ای نگنجند، نمی تواند زیبایی های خود را به نمایش بگذارد.

برای حل این مسئله، لازم است در قدم اول به تناسب میان مبلمان و دکوراسیون حاکم بر محیط فکر کنید. در صورتی که این دو موضوع در تناقض با یکدیگر قرار داشته باشند، اثرات مخربی بر روی یکدیگر می گذارند. برای مثال چیدمان مبلمان اداری مدرن در دکوراسیون اداری کلاسیک، موجب به هم ریختگی دکوراسیون شده و یک ترکیب نامتعادل ایجاد می کند.

پس از تنظیم سبک، نوبت به تطبیق طرح و رنگ می رسد. پس در قدم بعد تلاش کنید تا عناصر مختلف را از لحاظ طرح و رنگ ست کنید. برای اینکار از مولفه های سبک های مختلف دکوراسیون کمک بگیرید.

 

ارزش خرید دارند

شاید تصور می کنید برای خرید بهترین مبلمان اداری موجود در بازار، لازم است قیمت بالایی بپردازید. اما اینطور نیست. بسیاری از مبلمان های با کیفیت و خوب، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند. اساساً فاکتور قیمت هیچگاه نتوانسته کیفیت و دوام را تضمین کند.

ممکن است در خرید مبلمان اداری با مبلمان هایی روبرو شوید که علیرغم نداشتن استانداردهای ارگونومی، قیمت بسیار بالایی دارند. در حالیکه نمونه های استاندارد، دارای قیمت مناسب تری هستند. به طور عکس ممکن است برخی مبلمان ها نیز با نازل ترین قیمت در معرض دید شما قرار بگیرند.

به احتمال زیاد این قبیل مبلمان ها نیز از متریال با کیفیت و یا قابلیت های ارگونومی بهره نیافته اند. خرید مبلمان های ارزان قیمت اگرچه در ظاهر مقرون به صرفه به نظر می رسد. اما در دراز مدت شما را با مشکلات متعددی روبرو می سازد.

چرا که اصطحلاک و خرابی در این مبلمان ها بسیار سریع اتفاق می افتد. اساساً مبلمانی در لیست بهترین مبلمان های اداری قرار می گیرد، که دارای قیمت مناسب و متوازنی باشد. قیمتی که در تناسب با امکانات به کاررفته در آن تعیین شده باشد.

سخن پایانی

برای خرید بهترین مبلمان اداری موجود در بازار، لازم است در قدم اول با مشخصات مبلمان های خوب و با کیفیت آشنا شوید. سپس در هنگام خرید این مشخصات را در محصولات مختلف دنبال کنید. با اینکار خیلی زود به یک دست مبلمان اداری با کیفیت، دست می یابید.



آخرین ویرایش : 21 شهریور 1401

واتس اپ
مشاوره