قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

بهترین صندلی اداری طبی

بسیاری از افراد در هنگام مراجعه به بورس مبلمان اداری، با تنوع قابل توجهی از صندلی های طبی مواجه می شوند. این تنوع گسترده، افراد را در انتخاب سردرگم می سازد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در یک مقاله، مشخصات بهترین صندلی اداری طبی را عنوان کنیم. مطالعه این مطلب از چیدمان برتر، شما را در خرید بهترین صندلی های اداری موجود در بازار، کمک می کند.

بهترین صندلی اداری طبی

معرفی بهترین صندلی اداری طبی

حال که با مشخصات بهترین صندلی های اداری و طبی آشنا شدید، تصمیم داریم تا شما را با پرفروش ترین صندلی های چیدمان برتر آشنا کنیم. این دسته از صندلی های طبی، توانسته اند رضایت مصرف کنندگان را از جوانب مختلف به دست آورند. 

صندلی کارمندی لیو مدل I62kp

برند پرآوازه لیو در ساخت این صندلی، رفع تمام نیاز کارمندان را در دستور کار قرار داده است. صندلی لیو مدل I62kp به خوبی از استانداردهای ارگونومیک بهره برده است. در این صندلی امکان تغییر ارتفاع، زاویه تکیه گاه و تنظیم انحنای کمر به وجود آمده است.

پایه ها نیز به شکل متحرک طراحی شده اند تا انجام بسیاری از فعالیت های اداری، به سادگی صورت بپذیرد. برای برند لیو، زیبایی های ظاهری نیز به اندازه مشخصات کیفی مورد توجه بوده است. به همین خاطر صندلی I62kp در یک طرح زیبا و جذاب طراحی شده و قابلیت تطبیق پذیری در عموم دکوراسیون ها را دارد. برند لیو این صندلی طبی را با 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می کند. 

Image

صندلی مدیریتی مدل T5511 راحتیران

راحتیران از دیگر برند های خوش نام ایرانی ست که در ساخت صندلی مدیریتی T5511 سنگ تمام گذاشته است. این صندلی با بهره مندی از استانداردهای ارگونومی و ویژگی های ظاهری مطلوب، در لیست بهترین صندلی اداری طبی موجود در بازار قرار گرفته است.

در زمان استفاده از صندلی مدیریتی راحتیران می توانید به راحتی ارتفاع صندلی، ارتفاع دسته ها و همچنین زاویه پشتی را تغییر دهید. این صندلی طبی به یک پشتی سر منعطف نیز مجهز شده تا شرایط مناسبی برای قرارگیری گردن و شانه ایجاد کند.

راحتیران در ساخت صندلی T5511 ترکیب زیبایی از متریال چرم، شبکه مش و فلز کروم ایجاد کرده است. با تکیه بر روی این صندلی، هیچگاه دچار تعریق بیش از حد نمی شوید. چرا که شبکه متخلخل مش، به خوبی جریان هوا را برقرار کرده و تهویه مناسبی ایجاد می کند.

Image

صندلی مدیریتی مدل 5516 اروند

صندلی اروند نیز در لیست بهترین صندلی اداری طبی قرار دارد. این مدل صندلی تمام آنچه که از یک صندلی اداری با کیفیت و استاندارد توقع دارید، برآورده می سازد. برند اروند در ساخت صندلی 5516 از یک فرم و شکل خاص برای پوشش همزمان کمر و گردن استفاده کرده است.

همچنین این صندلی را به امکاناتی همچون قابلیت تنظیم ارتفاع و تغییر زاویه پشتی مجهز ساخته است. استفاده از شبکه توری مش نیز شرایط مناسبی برای تهویه صندلی فراهم کرده است.

Image


مشخصات بهترین صندلی اداری طبی

همه ما با کارکرد حیاتی صندلی اداری در دفاتر و شرکت ها آشنا هستیم. به همین خاطر است که خرید این مبلمان اداری برایمان به اقدامی چالش برانگیز تبدیل شده است. برای حل این مسئله بهتر است با مشخصات بهترین صندلی های اداری و طبی آشنا شوید. در بر داشتن این مشخصات، نشان دهنده این است که صندلی منتخب شما ارزش خرید را دارد. این مشخصات در موارد زیر قابل بررسی هستند.

ایجاد حس راحتی

نشستن طولانی مدت برای کارمندان، یک امر طبیعی است. اما از آنجایی که این اقدام تأثیر بسیار مخربی بر سلامت ستون فقرات می گذارد، استفاده از صندلی های غیر استاندارد که حس راحتی نمی دهند، توصیه نمی شود. در این خصوص چیدمان برتر، صندلی های طبی و ارگونومیک را پیشنهاد می کند.

این قبیل صندلی های اداری بر اساس حالات طبیعی بدن طراحی شده و حفظ سلامت ستون فقرات را در اولویت قرار می دهند. بهره مندی از ابعاد استاندارد، متریال با کیفیت و همچنین قابلیت تنظیم مشخصات از مهم ترین مشخصه های صندلی های طبی و ارگونومی است.

قابلیت تغییر در مشخصات اصلی

عدم تغییر مشخصاتی همچون ارتفاع صندلی، ارتفاع دسته ها و یا زاویه تکیه گاه، شرایط را برای نشستن های طولانی مدت سخت و غیر ممکن می سازد. به همین منظور بسیاری از تولیدکنندگان، در طراحی صندلی های اداری از چند تکنولوژی ساده برای تغییر مشخصات صندلی استفاده می کنند.

دستکاری مشخصات صندلی همچون ارتفاع کلی آن، کمک می کند تا کاربران بتوانند شرایط مناسبی برای نشستن فراهم کنند. بهترین صندلی اداری طبی، نه تنها در ارتفاع کلی، بلکه در سایر بخش ها نیز قابلیت تغییر و تنظیم صحیح را دارد. قابلیت های ویژه این قبیل صندلی ها در موارد زیر خلاصه می شود.

1. قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی: این ویژگی کمک می کند تا افراد ارتفاع صندلی را بر اساس قد خود تنظیم کند. انجام اینکار کمک ویژه ای به سلامت ستون فقرات و ناحیه کمر می کند.

2. قابلیت تنظیم ارتفاع دسته ها: این قابلیت نیز شرایط مناسبی برای آرنج و شانه ها فراهم می کند. با تنظیم ارتفاع دسته ها، انجام بسیاری از فعالیت های اداری همچون تایپ، ساده می شود.

3. قابلیت تغییر زاویه تکیه گاه: تغییر زاویه پشتی از دیگر امکانات صندلی های طبی است که به آزادسازی فشار از ستون فقرات کمک می کند. با این قابلیت می توان زاویه تکیه گاه را از 110 تا 130 درجه تغییر داد و بهترین شرایط را برای استراحت کمر فراهم نمود.

بهره مندی از متریال مقاوم

از دیگر مشخصات صندلی های خوب و با کیفیت، بهره مندی از متریال اولیه مقاوم است. همانطور که می دانید صندلی های اداری از جمله عناصری هستند که به طور مکرر جابجا شده و تحت تماس با آسیب های فیزیکی همچون ضربه و یا سایش قرار می گیرند. بهره مندی از متریال مقاوم در فریم اصلی، کمک می کند تا دوام و ماندگاری این بخش در برابر آسیب های محیطی افزایش یابد.

در بهترین صندلی اداری طبی موجود در بازار، نه تنها فریم اصلی، بلکه کیفیت متریال رویه و یراق آلات نیز مورد توجه قرار گرفته است. رویه صندلی های طبی از جنس متریال تنفس پذیر انتخاب می شود تا نشستن های طولانی مدت منجر به تعریق بیش از حد بدن نشود. کیفیت اتصالات نیز به گونه ای در نظر گرفته می شود که حمل، جابجایی و اسباب کشی، منجر به شکستن دسته و یا پایه ها نشود.

دارای ضمانت و خدمات پس از فروش

در خرید از برندهای خوش نام و محصولات با کیفیت، از خدمات پس از فروش نیز بهره مند می شوید. این قبیل برندها صندلی های اداری طبی خود را با گارانتی و ضمانت چند ساله به فروش می رسانند. همچنین خدمات ارزشمندی را در خصوص تعمیر و یا تعویض صندلی اداری، ارائه می کنند. 

دارای ویژگی های ظاهری مطلوب

برای خرید یک صندلی اداری با کیفیت، لازم است مشخصات ظاهری آن را پس از بررسی کیفیت صندلی و سطح رعایت استانداردهای ارگونومیک، مورد توجه قرار دهید. اما از آنجایی که میزان زیبایی و جذابیت صندلی اداری تأثیر بسیاری در اعتیار کسب و کار شما دارد، لازم است این ویژگی را نیز به خوبی آنالیز کنید.

در صندلی های خوب و استاندارد، از یک طراحی زیبا و جذاب برای ساخت اجزای مختلف صندلی استفاده می شود. در اینگونه صندلی ها ترکیب ماهرانه از سبک، طرح و رنگ به وجود آمده و کلیه اجزا به خوبی با یکدیگر ترکیب شده اند. هیچ عنصر نازیبایی به چشم نمی خورد و همه چیز در عین سادگی، زیبا به نظر می رسد.

سخن پایانی

صندلی های اداری انواع و اقسام مختلفی دارند. اگر نمی توانید در میان تنوع گسترده دست به انتخاب بزنید، بهتر است با مشخصات بهترین صندلی اداری طبی آشنا شوید.  سپس در مدل های مختلف این مشخصات مهم را جستجو کنید. در عمل اینکار ریسک خرید یک صندلی بی کیفیت و غیر استاندارد را پایین می آورد.



آخرین ویرایش : 07 شهریور 1401

واتس اپ
مشاوره