قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

بهترین رنگ برای میز ناهار خوری و طریقه ست کردن آن

بسیاری از افراد در هنگام خرید میز نهار خوری و صندلی های آن دچار سردرگمی می شوند زیرا دارای مدل های بسیار و همچنین تنوع رنگ بندی بالایی هستند و بهدلیل زیبایی انتخاب را برای کاربران و خریداران سخت کرده است

بهترین رنگ برای میز ناهار خوری و طریقه ست کردن آن

بسیاری از افراد در هنگام خرید میز نهار خوری و صندلی های آن دچار سردرگمی می شوند زیرا دارای مدل های بسیار و همچنین تنوع رنگ بندی بالایی هستند و بهدلیل زیبایی انتخاب را برای کاربران و خریداران سخت کرده است از این رو در اینمقاله می خواهیم چندین رنگ عالی و مناسب برای شما را در اختیارتان بگذاریم و باتونع رنگ بندی آن آشنا شوید و علاوه بر آن می خواهیم روش های ست کردن با دیگروسایل از لحاظ رنگبندی میز نهار خوری و صندلی آن را به شما عزیزان یاد آور شویم.

 

خرید و لیست قیمت صندلی ناهار خوری

Image

قدم اول :

قبل از این که بخواهید میز نهار خوری خود را خریداری کنید می بایستیابتدا به طرحی که در ذهن دارید رجوع کنید و انتخاب نمایید که آیا کلاسیک بایدانتخاب کنم یا مدرن ؟ این سوالی است که ذهن بیشتر افراد را در هنگام خرید میز نهارخوری مشغول می نماید. این نکته کاملا سلیقه ای و همچنین بسته به نوع دکوراسیونداخلی خانه می باشد که اگر خانه سبک کلاسیک دارد بهتر است از میز نهار خوری کلاسیکاستفاده نمایید که بدنه آن از چوب و متریا ساخته شده آن تخته سه لایه و ام دی افمی باشد که در رنگ بندی های سنگین تری طراحی و تولید می شوند. این میز های نهارخوری در رنگ بندی های شبیه به چوب هستند که می توانید از بین رنگ هایی مانند : قهوهای (این رنگ دارای توناژ های مختلفی است که می توان به قهوه ای روشن ، قهوه ایتیره اشاره کرد) ، شکلاتی ، نسکافه ای ، مشکی ، طلایی و بژ آنها را انتخاب نمایید.

میز های نهار خوری مدرن در این سالها بسیار مورد انتخاب و دارایطرفداران بسیار شده است زیرا یکی از بهترین و شاد ترین رنگ بندی ها را دارد ودقیقا بر عکس میز های کلاسیک و استیل می باشد. میز های ناهار خوری مدرن دارایویژگی های بالایی است که می توان به نوع متریال ، تنوع رنگ و همچنین مدل های متنوعآن اشاره داشت. رنگ بندی یکی از اصل های خرید میز های ناهار خوری مدرن می باشد کهبه عنوان رنگ بندی های مدرن شناخته می شود که می توان به رنگ های سفید ، مشکی ،طوسی اشاره داشت همچنین رنگ های شاد نیز در این نوع از میز ها باعث زیبایی هرچهبیشتر آن شده است که می توان به خاکستری ، رنگهای ملایم مانند آبی روشن ، زرد روشن، سبز روشن ، فسفری ، صورتی ، یاسی ، پوست پیازی و قرمز اشاره کرد که به صورتترکیبی نیز می توان از آنها استفاده نمود به عنوان مثال می توانید میز ها را بارنگ بندی سفید و یا مشکی سفارش دهید و صندلی ها را با رنگ های آبی ذوشن ، قرمز ویا سفید و مشکی سفارش دهید.

سلیقه انتخاب رنگ همان طور که در بالا به آن اشاره شد بسته به نوع ورنگ بندی دکوراسیون داخلی منزل دارد که می توانید از دو نوع ست و متضاد رنگیاستفاده کنید . در حالت ست می توانید از رنگ های ست داخلی منزل استفاده کنید. بهعنوان مثال اگر رنگ های وسایل طوسی بود می توانید از میز های نهار خوری مدرن بارنگ بندی طوسی و آبی استفاده کنید. یا اگر سبک رنگ بندی متضاد را انتخاب کنیدهمیشه یک ایده جذاب می تواند شگفتی خاصی به نوع دکوراسیون شما اهدا کند.

 

Image

نمونه ای از رنگ بندی های به کار رفته در میز های ناهار خوری :

یکی از رنگ هایی که کاربرد فراوانی در ست کردن و همچنین زیبایی خاصیبه منزل می دهد رنگ طوسی است که در بسیاری از منازل و طراحی های دکوراسیون داخلیبسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جزو رنگ های برتر در حوزه موبلمان می باشد و میتوانید صندلی های میز ناهار خوری را به رنگ ترکیبی طوسی و آبی ست نمایید. رنگ طوسیترکیبی از رنگ های سفید و مشکی می باشد که جز رنگ های اصلی به حساب می آید. اینتوناژ رنگی می تواند به صورت خاکستری ، دلفینی و طوسی تیره و روشن باشد.

یکی دیگر از رنگ هایی که امروزه بسیار مورد توجه و دارای طرفدارانبسیاری است رنگ زرد می باشد. رنگ زرد در میز و صندلی ناهار خوری باعث چشمنوازی بالا و همچنین شکوه بی نظیر در خانه می شود. رنگ زرد به عنوان رنگ شاد وبسیار پر انرژی محسوب می شود و به عنوان سخت ترین رنگ ها برای ست کردن در خانه یادمی شود که از رنگ های طوسی ، سفید و آبی تشکیل شده است و می توانید در ست کردن ازاین نوع رنگ های آمیخته شده استفاده نمایید. همچنین می توانید با رنگ های مشکی ،آبی تیره ، سبز روشن و صورتی آن را دیزاین و ست کنید.

رنگ بنفش در میز و صندلی نهار خوری :

یکی از رنگ های جوان پسند و خلاقانه در میز های ناهار و صندلی رنگبنفش می باشد که علاوه بر جلوه جز اصیل ترین رنگ ها به شمار می رود. این رنگ ارترکیب رنگ قرمز و آبی به وجود آمده است. این رنگ به عنوان رنگ شاهانه محسوب می شودو به عنوان رنگ تک در دکوراسیون منزل به حساب می آید که هیچ کدام از رنگ ها اینگونه نمی باشد. این رنگ جز پر طیف ترین رنگ ها در صنعت مبلمان به شمار می رود کهاین طیف از رنگ های بادمجانی و بنفش تیره شروع و تا رنگ یاسی و پوست پیازی ختم میشود و می توانید با رنگ های سفید ، طلایی ، قرمز ، مشکی و طوسی آن را ست کنید.همچنین می توانید با رنگ های صورتی ، و رنگ چوب روشن نیز آن را ست کنید.

میز و صندلی ناهار خوری با رنگ قرمز :

رنگ قرمز جز برترین رنگ ها و به عنوان رنگ آتشین محسوب می شود و بهعنوان رنگ گرم به حساب می آید. رنگ قرمز در میز و صندلی ناهار خوری هم مانند زنگزرد بسیار سخت پسندانه است و می توانید با انواع رنگ سفید ، مشکی ، خاکستری و طوسیآن را ست نمایید. این رنگ سمبل شادی و قدرت روز افزون می باشد.

رنگ آبی در میز ناهار خوری و صندلی آن جز رنگ های سرد و آرامش بخش بهحساب می آید و می توانید برای یک فضای خانوادگی و مدرن از آن استفاده نمایید و میتوانید با رنگ های گرم و رنگ های خنثی آن را در ست کردن ادغام نمایید. رنگ هایادغامی می تواند طوسی ، خاکستری ، سفید ، قرمز ، فیروزه ای و رنگ چوب آن را ستکنید. این رنگ هم طیف گسترده ای دارد که می توان به آبی تیره یا ابی نفتی اشارهداشت که تا آبی فیروزه ای و آبی روشن آسمانی امتداد پیدا کند.

Image

خرید و لیست قیمت صندلی ناهار خوری

نکته پایانی :

همان طور که در بالا خواندید تمامی رنگ ها با هارمونی های خاص و عمدهمی توانند  با هم ست و یا همسان شوند.همچنین می توانید رنگ های خنثی را با رنگ های گرم ترکیب نمایید و به نتیجه دلخواهخود برسید. پیشنهاد می شود برای انتخاب صندلی و میز ناهار خوری نسبت به دکوراسیونو نوع چیدمان منزل آن را انتخاب نمایید و راحتی و سبک های مورد علاقه خود را قبلاز خرید انتخاب کنید تا بتوانید درست ترین را خریداری کنید. متخصصان ما در فروشگاهاینترنتی چیدمان برتر می توانند به راحتی و به صورت رایگان با شما در ارتباط باشندو راهنمایی های لازم جهت خرید میز نهار خوری را به شما عزیزان گوش زد نمایند.همچنین می توانید برای دیدن مدل ها و تنوع رنگ بندی به قسمت میز نهار خوری مراجعهنمایید تا بتوانید ارزان ترین و با کیفیت ترین میز ناهار خوری را بسته به بودجه وسلیقه خود انتخاب نمایید.



آخرین ویرایش : 02 آذر 1400

واتس اپ
مشاوره