قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

بهترین برند مبلمان اداری ایرانی

مبلمان اداری اصلی ترین تجهیزات یک دفتر اداری به شمار می رود. خوشبختانه در طول چند دهه اخیر، شرکت های ایرانی در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری بسیار موفق عمل کرده اند. در ادامه با این برندهای خوش نام و پرآوازه آشنا می شویم.

بهترین برند مبلمان اداری ایرانی

معرفی بهترین برندهای ایرانی 

شاید تصور کنید برای خرید یک مبلمان اداری با کیفیت، لازم است سراغ برندهای خارجی بروید. این در حالیست که در کشور ایران نیز برندهای معتبری اقدام به طراحی و تولید مبلمان اداری کرده اند. شما می توانید کیفیت مورد نیاز خود را در میان محصولات ایرانی نیز پیدا کنید. علاوه بر این، خرید از این دسته از برندهای ایرانی شما را از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند می سازد. 

مبلمان اداری اروند

یکی از معروف ترین و مشهورترین برندهای ایرانی در حوزه ساخت مبلمان اداری، اروند است. این برند ایرانی تمام آنچه که از یک مبلمان اداری با کیفیت انتظار دارید، برآورده می سازد. محصولات برند اروند توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کنند. چرا که به خوبی از شاخصه های کیفی و زیبایی های ظاهری بهره مند شده اند.

برند ایرانی اروند که فعالیت تخصصی خود را از سال 1338 آغاز نموده، تاکنون محصولات ارزشمندی را به بازار عرضه داشته است. شما می توانید انواع صندلی های اداری، میزهای مدیریت، صندلی های آمفی تئاتر و سایر مبلمان های اداری را در میان محصولات برند اروند پیدا کنید. تنوع بی نظیر این محصولات دست شما را برای خرید و انتخاب باز می گذارد.

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری اروند

 

مبلمان اداری لیو

برند لیو از دیگر برندهای خوش نام و معتبر ایرانی است که سابقه درخشانی در خصوص طراحی و تولید مبلمان اداری دارد. لیو توانسته در طول 17 سال فعالیت، سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. محصولات این برند تمام فاکتورهای کیفی و ظاهری را به دست آورده و به یکی از محبوب ترین مبلمان های اداری بازار تبدیل شده اند.

آنچه که لیو را از سایر برندهای ایرانی متمایز ساخته، الهام گیری از برندهای خارجی و برندهای معتبر جهانی است. شکل و شمایل مبلمان اداری لیو مشابه نمونه های خارجی است. از این رو خرید از این برند مناسب مشتریانی ست که به طراحی های جهانی علاقه دارند. شما می توانید انواع صندلی های اداری همچون مدیریتی، کارمندی، کارشناسی، رستورانی و آموزشی را در فروشگاه لیو پیدا کنید.

 

Image

 

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری لیو

مبلمان اداری راحتیران

برند معتبر دیگر، راحتیران است. این برند خوش آوازه در طول سال ها فعالیت در حوزه طراحی و ساخت مبلمان اداری، محصولات با کیفیتی را با بازار فروش عرضه داشته است. بهره مندی از استانداردهای ارگونومیک مهم ترین مشخصه محصولات راحتیران است. برند راحتیران تنها برند ایرانی است که توانسته در سال 2013  تندیس طلایی همایش بین الملی کیفیت را دریافت کند. 

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری راحتیران

مبلمان اداری جوان

برند ایرانی جوان برای بسیاری از افراد شناخته شده است. این برند ایرانی توانسته در طول سال ها فعالیت مستمر در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری، محصولات با کیفیتی را در اختیار طرفداران خود قرار دهد. شما می توانید تمام تجهیزات دفترکاری خود را از برند جوان خریداری کنید. این برند ایرانی به تنهایی تمام تجهیزات مورد نیز یک شرکت را طراحی و به بازار عرضه داشته است.

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری جوان

مبلمان اداری نظری

در معرفی بهترین برند مبلمان اداری ایرانی می بایست به برند نظری نیز اشاره کنیم. تقریباً هر محصولی که به ذهنتان می رسد برند نظری آن را به بهترین نحو ممکن تولید کرده است. از میز و صندلی اداری گرفته تا لوازم جانبی همچون قفسه و چهارپایه، توسط برند ایرانی نظری به بازار فروش عرضه شده است.

در سال 1338 فعالیت برند نظری با تولید گهواره و تخت و جالباسی آغاز شد. به مرور زمان این برند ایرانی به تولید تجهیزات اداری روی آورده و شانس خود را در زمینه طراحی مبلمان اداری امتحان کرده است. خوشبختانه نظری در این زمینه موفق عمل کرده و یکی از بهترین مبلمان های اداری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری نظری

مبلمان اداری داتیس

داتیس از جمله برندهای ایرانی تازه کار است که سابقه طولانی مدتی در زمینه ساخت و تولید مبلمان اداری ندارد. با اینحال داتیس توانسته در این مدت کوتاه طرفداران بسیاری پیدا کند. توجه به استانداردهای ارگونومیک، تضمین ماندگاری و دوام محصولات و همچنین رعایت فاکتورهای زیبایی، از جمله اصلی ترین مشخصات محصولات داتیس است.

برند معتبر داتیس کلیه محصولات خود را اعم از میز، صندلی و مبل اداری بر اساس ارگونومی بدن طراحی و ساخته است. این بدین معناست که نشستن طولانی مدت بر روی این محصولات، موجب بروز عارضه های فیزیکی نمی شود. همچنین از متریال با کیفیت و مقاوم استفاده نموده تا مبلمان اداری تحت تأثیر آسیب های فیزیکی، دوام و ماندگاری خود را از دست ندهند.

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری داتیس

مبلمان اداری سیلا

تنها یکبار حضور در بازار لوازم اداری، شما را با برند خوش نام سیلا آشنا می کند. کلیه محصولات این برند ایرانی از فاکتورهای ایمنی و زیبایی برخوردارند. به همین خاطر است که محصولات این شرکت مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

سه دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری موجب شده تا تخصص و تجربه این برند ایرانی به طرز قابل توجهی بهبود یابد. برند سیلا با هدف عرضه محصولات مدرن و نوآورانه تأسیس شده و تاکنون محصولات ارزشمندی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.  

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری سیلا

مبلمان اداری رایانه صنعت

در معرفی برندهای معتبر ایرانی لازم است به برند خوش نام رایانه صنعت نیز بپردازیم. 25 سال سابقه درخشان در خصوص طراحی و تولید مبلمان اداری موجب شده تا برند رایانه صنعت در لیست سازندگان مبتکر ایرانی قرار بگیرد.

کلیه محصولات این برند با استانداردهای ملی که از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایرانی تدوین شده، مطابقت دارد. شما می توانید انواع محصولات اداری همچون صندلی مدیریتی، کارشناسی، کارمندی، کنفرانسی، آزمایشگاهی و ... را در میان محصولات رایانه صنعت پیدا کنید.

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری رایانه صنعت

مبلمان اداری دنا

مبلمان اداری دنا صنعت از دیگر مبلمان های با کیفیت موجود در بازار است. دنا در طول چند دهه فعالیت مفید دانش و تخصص بالایی را در خصوص طراحی و تولید مبلمان اداری به دست آورده است. این برند پرآوازه ایرانی نه تنها در تولید مبلمان اداری بلکه در تولید ملزومات و تجهیزات اداری نیز موفق عمل نموده است.

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری دنا

مبلمان اداری آرتمن

آرتمن برای بسیاری از خریداران مبلمان های اداری نام آشنا است. این برند ایرانی محصولات خود را با یک طرح و فرم انحصاری روانه بازار ساخته است. برای افرادی که به دنبال مبلمان اداری منحصربفرد هستند، خرید از آرتمن بهترین گزینه است. برند آرتمن به رده سنی کودک نیز توجه نموده است. 

صندلی های کودک آرتمن مناسب برای استفاده کودکان در زمان کار با کامیپوتر هستند. ساختار کلی صندلی بر اساس ارگونومی بدن کودک طراحی شده و ظاهر آن نیز به طرح های کودکانه مجهز شده است. مشابه سایر برندهای ایرانی، برند آرتمن نیز در زمان ساخت مبلمان اداری، به استانداردهای ارگونومیک توجه کامل داشته است.

خرید از این برند خیال شما را از بابت آسیب های ناشی از نشستن طولانی مدت راحت می کند. چرا که ساختار کلی صندلی بر اساس ارگونومی بدن طراحی شده است. از این رو کاربران بدون تحمل فشارهای مضاعف در ناحیه ستون فقرات، به کار و فعالیت خود ادامه می دهند.

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری آرتمن

مبلمان اداری جهانتاب

در آخر بد نیست به برند خوش نام جهانتاب نیز سری بزنیم. تمرکز اصلی برند جهانتاب بر روی تولید مبلمان فست فود و رستوران است. جهانتاب انواع صندلی ها و میزهای خود را برای استفاده در محیط باز رستوران و یا محیط بسته فست فود طراحی کرده است.

 

Image

خرید آنلاین و لیست قیمت مبلمان اداری جهانتاب

 

سخن پایانی

برخلاف تصور عموم مردم، تنها برندهای خارجی نیستند که در زمینه تولید و طراحی مبلمان اداری موفق عمل می کنند. امروزه برندهای ایرانی نیز پا به عرصه رقابت گذاشته و عملکردی مشابه را در اختیار ایرانیان قرار می دهند. هر یک از این برندها تولید برخی تجهیزات اداری را به عهده گرفته و نیاز مشتریان خود را برطرف می سازند.



آخرین ویرایش : 05 شهریور 1401

واتس اپ
مشاوره