قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

بهترین برند صندلی اداری

خرید صندلی اداری با توجه به تنوع گسترده ای که از آن وجود دارد، کمی سخت و پیچیده است. برای اینکه بتوانید در خرید مبلمان اداری موفق عمل کنید، لازم است با بهترین مارک صندلی اداری آشنا شوید.

بهترین برند صندلی اداری

معرفی بهترین مارک های صندلی اداری

کارکرد موثر و ویژه صندلی های اداری موجب شده تا اموره برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید صندلی اداری کنند. همین مسئله مشتریان را در خرید صندلی اداری سردرگم ساخته است. در میان انواع صندلی های اداری موجود در بازار، برخی از مشخصات و قابلیت های بهترین برخوردارند.

این دسته از صندلی ها توسط برندهای معتبر و نام آشنا ساخته می شوند. با شناسایی برندهای موفق در زمینه ساخت و تولید صندلی اداری، به راحتی می توانید یک صندلی با کیفیت و استاندارد تهیه کنید. در یک نگاه کلی می توان تولیدکنندگان موفق صندلی اداری را در موارد زیر خلاصه نمود.

صندلی اداری برند لیو 

برند لیو یکی از موفق ترین برندهای ایرانی در ساخت صندلی های اداری ارگونومیک است. این برند توانسته محصولات خوب و با کیفیت را در سبک مدرن طراحی و به بازار عرضه کند. عموم محصولات اداری لیو دارای استانداردهای ارگونومیک هستند. استفاده از صندلی های مدرن لیو دکوراسوین اداری شما را از سایر رقبا متمایز خواهد کرد.

برند لیو تمام دقت و قدرت خود را برای طراحی یک صندلی مدرن و استاندارد به کار گرفته است. استفاده از شبکه تنفس پذیر مش در تکیه گاه، فوم سرد در نشیمن به منظور جلوگیری از کاهش ضخامت و استفاده از متریال با کیفیت چرم، پارچه و ترکیب آن با پایه های فولادی، توانسته برند لیو را در لیست ده سازنده برتر قرار دهد.

Image

 

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند لیو

 

صندلی اداری برند اروند

برند اروند از دیگر برندهای خوش نام ایرانی است که از سال ها پیش فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ساخت و تولید مبلمان اداری آغاز کرده است. تاکنون این برند معتبر صندلی های اداری بسیاری را به بازار فروش عرضه ساخته است. طراحی انحصاری و مدرن این صندلی ها چشم بیننده را به خود جذب می کند.

در عموم محصولات اداری برند اروند استانداردهای ارگونومیک به خوبی رعایت شده است. این دسته از استانداردها به منظور حفظ سلامت بدن در طول نشستن های طولانی مدت طراحی شده اند. با استفاده از صندلی های اروند در طولانی مدت هیچگونه احساس دردی در ستون فقرات نخواهید داشت.

Image

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند اروند

صندلی اداری برند داتیس

برند خوش نام داتیس نیز در لیست ده برند معتبر صندلی اداری قرار دارد. محصولات این شرکت از تنوع بالایی در طراحی و ساخت برخوردارند. برند داتیس به منظور خرید آسان و ایمن، امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

کلیه محصولات این شرکت دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و از متریال های باکیفیت در اجزای مختلف برخوردارند. صندلی های اداری داتیس دارای سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

Image

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند داتیس

صندلی اداری برند آرتمن 

یکی دیگر از بهترین برندهای صندلی اداری، آرتمن است که به شکل چندمنظوره طراحی و ساخته می شود. از صندلی اداری آرتمن می توان به عنوان صندلی اتاق کار و صندلی اتاق کنفرانس به شکل مشترک استفاده نمود.

برند آرتمن به منظور اضافه کردن خواص ارگونومیک، قابلیت های بسیاری را به صندلی های خود افزوده است. قابلیت تنظیم ارتفاع از طریق جک، قابلیت تنظیم زاویه پشتی و استفاده از متریال مقاوم کروم در دسته ها از جمله مشخصات این دسته از صندلی های استاندارد است.

 

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند آرتمن

صندلی اداری برند هلگر

برند هلگر از دیگر مارک های خوب و با کیفیت صندلی اداری است. محصولات این شرکت همگی دارای استانداردهای ارگونومیک بوده و حالت خوبی برای نشستن ایجاد می کنند. هلگر نه تنها در تولید صندلی های اداری، بلکه در تولید مبلمان خانگی نیز موفق عمل کرده است.

ظاهر زیبا، جذاب و مدرن صندلی های هلگر آن را از سایر برندها متمایز ساخته است. صندلی کارشناسی، صندلی بار، صندلی مدیریتی، صندلی غذاخوری، صندلی های انتظار و کنفرانسی از جمله محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی برند هلگر هستند.

Image

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند هلگر

صندلی اداری برند گلدسیت

گلدسیت از دیگر برندهای معتبر ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده است. این برند خوش نام توانسته در طول این سال ها محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. کلیه محصولات این برند با استانداردهای جهانی و متریال های با کیفیت ساخته می شوند.

محصولات برند گلدسیت دارای ضمانت سه ساله بوده و به جهت بهره مندی از متریال با کیفیت، از طول عمر و ماندگاری بالایی برخوردارند. شرکت گلدسیت توانسته با ارائه انواع صندلی های مدرن و کلاسیک اداری در لیست ده سازنده برتر مبلمان اداری قرار بگیرد.

 

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند گلدسیت

صندلی اداری برند رایانه صنعت

رایانه صنعت را می توان برند مبتکر الگوهای جدید ساخت صندلی های اداری معرفی نمود. این شرکت با بیش از 25 سال سابقه، تنوع بی نظیری از صندلی های اداری را به بازار فروش عرضه کرده است. محصولات اداری برند رایانه صنعت پرآوازه همگی دارای استانداردهای ارگونومیک بوده و از خدمات پس از فروش برخوردار است. 

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند رایانه صنعت

صندلی اداری برند سیلا

برند سیلا به واسطه بهره مندی از 30 سال سابقه، دارای تجربه ای حرفه ای در زمینه ساخت مبلمان اداری است. این شرکت توانسته برای کاربری های مختلف، صندلی های متفاوتی طراحی و عرضه کند. بهره مندی از طراحان حرفه ای موجب شده تا صندلی های اداری سیلا مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا طراحی شده و دارای استانداردهای ارگونومیک باشند.

Image

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند سیلا

صندلی اداری برند دنا صنعت

برند دنا از دیگر برندهای خوش نام ایرانی است که بیش از سه دهه در جمع تولیدکنندگان مبلمان اداری قرار دارد. صندلی های این برند همگی دارای قابلیت های ارگونومی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. علیرغم استفاده از متریال های با کیفیت، صندلی های برند دنا از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند.

لیست قیمت صندلی اداری و مبلمان اداری برند دنا

صندلی اداری برند نیلپر

نیلپر از جمله قدیمی ترین و معتبرترین بندهای ایرانی در زمینه ساخت و تولید صندلی های اداری به شمار می رود. این بند خوشنام توانسته ترکیب ماهرانه از استانداردهای روز جهان و المان های ایرانی ایجاد کند. صندلی های نیلپر نه تنها از استانداردهای ارگونومیک برخوردارند، بلکه از متریال با کیفیت در بدنه و اتصالات بهره یافته اند.

بهره مندی از گارنتی و ضمانت های سه ساله از دیگر امکانات برند نیلپر به حساب می آید. سایر مشخصات صندلی های اداری نیلپر را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • قابلیت تغییر زاویه و تغییر عمق در نشیمنگاه
  • قابلیت حرکت مجزا در پشتی و نشمین
  • قابلیت ایجاد قفل در پنج حالت
  • قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیم ارتفاع دسته ها و تنظیم ارتفاع پشتی صندلی به شکل جداگانه
  • بهره مندی از روکش های چرم ضد سایش، فولاد سخت در بدنه، فوم سرد در نشیمن و پایه پنج پر آلومینیومی

سخن پایانی

برای اینکه تجربه موفقی از خرید صندلی اداری داشته باشید، لازم است با برندهای معتبر این حوزه آشنا شوید. خرید صندلی اداری از برند های خوش نام ایرانی خیال شما را از بابت ضمانت و گارانتی چند ساله راحت می کند. اغلب این برندها دارای چندین شعبه معتبر در شهرهای بزرگ هستند و خدمات بالایی را در خصوص تعمیر و تعویض صندلی های اداری ارائه می دهند.



آخرین ویرایش : 18 خرداد 1401

واتس اپ
مشاوره