قبل از خرید، حتما مدت زمان ارسال خود را به صورت تلفنی استعلام کنید.شماره تماس جهت استعلام موبایل : 09981506069 تلفن ثابت : 02122045698.به تمامی کالا ها مالیات بر ارزش افزوده (10% ) اضافه میگردد

ابعاد و اندازه صندلی و میز نهار خوری استاندارد چگونه است؟

یکی از دغدغه های افراد برای خرید میز نهار خوری و صندلی نهار خوری ابعا و اندازه آنهاست که در این مطلب قصد داریم آنها را به صورت دقیق و استاندارد با مفهومی ساده بیان کنیم تا بتوانید در هنگام خرید به صورت دقیق و حرفه ای عمل نمایید.

ابعاد و اندازه صندلی و میز نهار خوری استاندارد چگونه است؟

یکی از دغدغه های افراد برای خرید میز نهار خوری و صندلی نهار خوری ابعا و اندازه آنهاست که در این مطلب قصد داریم آنها را به صورت دقیق و استاندارد با مفهومی ساده بیان کنیم تا بتوانید در هنگام خرید به صورت دقیق و حرفه ای عمل نمایید. البته ناگفته نماند که در هنگام بازدید از فروشگاه ها و خرید میز نهار خوری و صندلی نهار خوری نکاتی را به شما بازگو می کنند اما به صورت تکمیلی نمی باشد. ما در این مطلب به شما ابعاد میز نهار خوری و صندلی نهار خوری را به صورت عرض ارتفاع و طول خواهیم گفت و به این مطلب که چه صندلی و چه میزی برای محیط شما مناسب است می پردازیم.

میز های نهار خوری بسته به تعداد نفرات و نوع شکل هندسی در بازار به فروش می رسد و می بایستی قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید.

ابعاد و اندازه استاندارد میز نهار خوری:

ابعاد و اندازه میز نهار خوری به صورت استاندارد می باشد و هیچ گاه از نظر ارتفاع تفاوت آنچنانی ندارد. از این رو میز های نهار خوری را بسته به قد افراد متوسط که نه کوتاه و نه بلند باشند می سازند و ارتفاع کفی میز باید به گونه ای باشد که دست ها خیلی با میز فاصله نداشته باشد تا فرد استفاده کننده دچار قوز و خمیدگی در قسمت کمر بشود و بتواند به راحتی پار ا بر روی پای دیگر گذاشته و از میز نهار خوری استفاده نماید.

میز های نهار خوری در اشکال گوناگون طراحی شده اند که به اصطلاح نفرات شمارش می شوند به عنوان مثال میز نهار خوری 4 نفره ، میز نهار خوری 6 نفره ، میز نهار خوری 8 نفره و میز نهار خوری 12 نفره. این میز ها بسته به ابعاد و سفارشی سازی امکلن دارد تا بیش از 20 نفر هم امکان ساخت داشته باشد.

Image

ارتفاع صندلی میز نهار خوری :

صندلی های میز نهار خوری نیز همانند میز ها دارای ارتفاع استاندارد و حالت ارگونومیک هستند و میزان ارتفاع آنها حدود 45 سانتی متر تا 58 سانتی متر است و اگر بخواهیم بر حسب اینچ آن را مقیاس بزنیم برابر با 18 تا 23 اینچ است. این ابعاد برای تمامی صندلی های نهار خوری با اشکال گوناکون یکسان است البته ناگفته نماند که میزان ابر و فوم در نظر گرفته شده در نوع طراحی نیز باید محاسبه گردد و از ارقام بالا کم شود. 

صندلی های نهار خوری همان طور که گفته شد دارای استاندارد خاصی هستند اما می توانید برای تیراژ بالا و همچنین سفرش میز های مختلف با ابعاد گوناگون نیز اقدام نمایید. این سفارشس سازی مستلزم زمان کافی و همچنین هزینه بیشتر است.

صندلی های نهار خوری انواع مختلفی دارند که متریال ساخت آنها متغییر می باشد و می توان به صندلی های نهار خوری استیل ، صندلی نهار خوری چوبی صندلی نهار خوری پلاستیک و ... اشاره نمود که بسته به نوع کاربری و همچنین بسته به میزان هزینه در نظر گرفته شده می توانید از بین مدل های مختلف آنها را انتخاب نمایید. 

میز های نهار خوری هم دارای ابعاد مشخصی هستند که تعدادی از پر فروش ترین و همچنین پر طرفدار ترین آنها را در این مطلب به شما بازگو خواهیم کرد که در هنگام خرید بتوانید آگاهی کامل داشته باشید.

میز نهار خوری  نفره دارای ابعادی برابر با ارتفاع 770 میلی متر و طول 700  میلی متر می باشد

یکی از پر فروش ترین میز های نهار خوری که دارای 4 صندلی می باشد و به عنوان میز نهار خوری 4 نفره به فروش می رسد این میز در سه طرح دایره ، مستطیل و مربع ساخته و طراحی می شود . میز مربع دارای ابعاد استانداری شامل : ارتفاع 77 سانتی متر ، طول 90 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد. این میز می تواند در ابعاد کافی شاپی و همچنین به سلیقه مشتری کوچکتر و بزرگتر نیز گردد.

میز 4 نفره نهار خوری مستطیل نیز دارای ابعاد استاندارد برابر با عرض 80 سانتی متر و طول برابر با 120 سانتی متر می باشد.

میز گرد نهار خوری 4 نفره نیز دارای ابعاد استاندارد 110 سانتی متر در قطر با ارتفاع 77 سانتی متر می باشد.


Image

ابعاد و سایز میز استاندارد نهار خوری 6 نفره :

این میز به صورت مربع تولید نمیشود و فقط در دو صورت گرد و مستطیل قابل ساخت است که استاندارد آن در حالت گرد برابر با قطر 130 سانتی متر و در حالت مستطیل برابر با عرض 90 سانتی متر و طول 150 سانتی متر می باشد.

این نمونه هایی که در بالا به آن اشاره شده است جز برترین میز های تولیدی و پر روش ترین ها می باشد و از آنجایی که میز نهار خوری جز رکن های اساسی در وسایل خانه شده است دارای فروش بالایی می باشد.

صندلی های نهار خوری نیز برای زیبایی و جلوه بصری بیشتر در حالت های نیم گرد ، حالت های مستطیل و همچنین شیار دار طراحی شده اند و برای راحتی و آرامش کاربر در حین استفاده دارای ابری و فوم در قسمت پشتی و نشیمن می باشد تا لذت یک غذای سالم را بتوانید احساس نمایید.


Image

در بعضی از ست های میز نهار خوری برای حالت های مدرن و شکیل به جای دو صندلی از پاف استفاده شده است شاید برای شما سوال پیش بیاید که پاف پیست ؟

 پاف به نوعی از صندلی گفته می شود که دارای چهار پایه مجزا به همراه یک روکش نرم ساخته شده از فون و مواد دیگر گفته می شود که پهنای نشیمن آن کمی از صندلی بزرگتر بوده و به دلیل نداشتن پشتی جلوه زیبایی به میز های نهار خوری مدرن بخشیده است. این نوع از میز های غذا خوری در حالت های 6 نفره و بیشتر تولید می شوند.

برای اطلاع از قیمت صندلی میز نهار خوری و همچنین دیدن انواع میز های نهار خوری می توانید به سایت فروشگاهی چیدمان برتر مراجعه نمایید و از انواع مدل ها با بهترین کیفیت و در رنگ بندی متفاوت دیدن نمایید و برای خرید می توانید با مشاوران و متخصصین این حوزه در تماس باشید تا به صورت رایگان بتوانند نسبت به بودجه شما بهترین کالا را در اختیار شما قرار دهند. مجموعه چیدمان برتری با سالها تلاش و تولید محصولات با کیفیت توانسته است گامی نوین در این صنعت بردارد.



آخرین ویرایش : 02 آذر 1400

واتس اپ
مشاوره